• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Renault“ tapo pirma kompanija pasaulyje, kuri masėms pasiūlė kupė stiliaus krosoverį – „Renault Arkana“. Iš pradžių Pietų Korėjoje pasirodęs automobilis dabar jau pakeliui į Europą, kur gamintojas tikisi sulaukti visuotinio pripažinimo.
Europoje pasirodysianti „Renault Arkana“, nors ir atkeliaus iš Pietų Korėjoje esančios gamyklos, neturi nieko bendro su Rusijos rinkai skirto „Renault Arkana“. Šiai šaliai skirtas modelis gaminamas ant senesnės platformos ir yra skirtas išskirtinai Rusijos rinkai.

„Renault“ tapo pirma kompanija pasaulyje, kuri masėms pasiūlė kupė stiliaus krosoverį – „Renault Arkana“. Iš pradžių Pietų Korėjoje pasirodęs automobilis dabar jau pakeliui į Europą, kur gamintojas tikisi sulaukti visuotinio pripažinimo.
Europoje pasirodysianti „Renault Arkana“, nors ir atkeliaus iš Pietų Korėjoje esančios gamyklos, neturi nieko bendro su Rusijos rinkai skirto „Renault Arkana“. Šiai šaliai skirtas modelis gaminamas ant senesnės platformos ir yra skirtas išskirtinai Rusijos rinkai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Sportiška Renault Arkana versija


Gamintojas paskelbęs, jog „Renault Arkana“ atkeliauja į Europą, taip pat pranešė iš kokių variklių galėsime rinktis. Kupė stiliaus „Renault Arkana“ bus siūlomas su 1,3 litro, keturių cilindrų, 140 arba 160 arklio galių išvystančiu benzininiu varikliu. Variklių gamoje taip pat bus 140 arklio galių išvystanti hibridinė versija.

REKLAMA

Sportiška Renault Arkana versija


O kaip gi sportiška „R.S.“ versija? Atsižvelgiant į „Renault Arkana“ paskirtį, tai būtų kone idealus pasirinkimas „Renault Sport“ padaliniui. Kaip ir „Megane R.S.“ hečbekas, taip ir „Arkana R.S.“ galėtų turėti 1,8 litro, 300 arklio galių išvystantį motorą bei griausmingai skambančią išmetimo sistemą, dėl kurios kiekvienas praeivis atsigręžtų į naująjį „Renault“ automobilį.
Kad ir kaip norėtume išvysti tokią versiją, „Renault“ greičiausiai nėra pasiruošusi investuoti keletą milijonų eurų į automobilį, kurio CO2 emisija būtų tiesiog per didelė. Visgi, šiais laikais gamintojai privalo pasiekti visų parduodamų automobilių CO2 vidurkį, kurį pasiekti padeda ne tokie sportiški ratuočiai kaip „Arkana R.S.“, o „Renault Zoe“.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų