„Yra toks reiškinys socialinė įtaka. Kada aš nusiperku tuos laikus, turiu jau 70 tūkst. jų, jau matau tokius straipsnius, kad tokio profilio atstovas, turintis tiek gerbėjų, reiškia savo nuomonę – jis tampa autoritetu ir daro įtaką. Tai kaip marketingo, socialinio poveikio įrankis jis („Facebookas“ – red.) tikrai egzistuoja“, - laidoje „Atviras pokalbis“ kalbėjo E. Šidlauskas.
Pasak rašytojos Godos Juocevičiūtės, „Facebookas“ paversti garsiu žmogaus negali – anot jo, žmogų garsina tik jo darbai.
„Reikia skirti nežemišką „Facebooko“ ir tikrą realybę. Galbūt „Facebookas“ gali kažkiek pastiprinti reklamą, marketingą, kaip pasakė psichologas, bet iš tikro negali iš esmės lemti to žmogaus ar aplinkinių žmonių gyvenimo. Tie, kurie tapo tikrai garsiais ir kažką nuveikusiais, tokiais tapo ne „Facebooko“ dėka, o dėl to, kad jie kažką padarė anksčiau“, - laidoje sakė G. Juocevičiūtė.
Rašytojas, žmonių elgesio ekspertas Giedrius Drukteinis nurodė, kad su „Facebooku“ nereikia kovoti, nes jis šiandien jau yra laimėtojas, todėl rašytojas patarė geriau kiekvienam ten rasti sau nišą.
„Mes kaip žmonės išgyvenome dėl to, kad buvome minioje ir kažkuriame savo vystymosi tarpsnyje mums užteko proto suvokti, kad vienas žmogus visada pralaimi. Nereikia priešintis tai miniai – reikia eiti su ja ir rasti joje savo vietą. Nekovokite su ta sistema – raskite joje savo nišą, ir visiems mums bus tai gerai“, - kalbėjo G. Drukteinis.
„Facebookas“ turi per 1,4 milijardus aktyvių vartotojų visame pasaulyje.