Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Dviejų ypatingiausių pasaulyje automobilių lenktynės. Laikas pažvelgti į lenktynes, kuriose dalyvauja 1000 arklio galių turintys „Tesla Model S Plaid“ ir „McLaren 720S Spider“.
Iš pradžių atrodo, jog šiose lenktynėse dalyvaujantys automobiliai nėra lygūs. „
Tesla Model S Plaid“ išvysto 1 000 arklio galių ir beveik neturi transmisijos nuostolių. Be to, jis gali paskirstyti šią galią į visus keturis ratus. Akceleracijos varžybose – tai didžiulis pranašumas.
Tuo tarpu „
McLaren“ galią į važiuojamą dalį turi perteikti tik per galinius varančiuosius ratus, o su gerokai padidėjusia variklio išvystoma galia turi susitvarkyti ne tik pats vairuotojas, bet ir sudėtinga traukos kontrolė, kuri savo efektyvumu pranoksta bet kurį šiuo metu gaminamą superautomobilį.
Pirmosiose lenktynėse matome, kaip „McLaren šoka nuo starto linijos taip, kaip tik nedaugelis automobilių planetoje, o „
Model S“ tiesiog turėjo stebėti kaip nuo jo tolsta „McLaren“. Atrodo, kad po kiekvieno pavaros perjungimo „McLaren“ įgauna pranašumą ir laimi, trasą įveikęs per 9,3 sekundės. „Tesla“ laikas – 9,4 sekundės.
Įdomu tai, kad po važiavimo galima įžvelgti vieną didelį skirtumą. Kai automobiliai sulėtėja, akivaizdu, kad „McLaren“ yra tiesiog daug lengvesnis ir sportiškesnės konstrukcijos. „Tesla“, dėl didesnio svorio, sustojimo distancija yra gerokai ilgesnė, kai tuo tarpu „McLaren“ sustoja taip greitai, kad galima pamanyti, jog vairuotojas išleido parašiutą.
Antrojo važiavimo metu į priekį, dėl geresnės vairuotojo reakcijos, į priekį iššovė „Tesla“. Nors iš pradžių „Tesla“ turėjo mažą pranašumą, tačiau itin pajėgus „McLaren“ sugebėjo sumažinti atitrūkimą ir vos neaplenkė elektromobilio.
Trečiojo važiavimo metu situacija buvo panaši. Ir vėl – „Tesla Model S Plaid“ startuoja šiek tiek energingiau, tačiau „McLaren 720S Spider“ pamažu, bet užtikrintai elektromobilį įveikia ir laimi trečiąjį važiavimą.
Reikėtų pažymėti, jog „Model S Plaid“ varžybose startavo su baterija, kuri buvo įkrauta iki 73%, o tai (teoriškai) šiek tiek apribojo elektrinės pavaros našumą.
Dviejų ypatingiausių pasaulyje automobilių lenktynės. Laikas pažvelgti į lenktynes, kuriose dalyvauja 1000 arklio galių turintys „Tesla Model S Plaid“ ir „McLaren 720S Spider“.
Iš pradžių atrodo, jog šiose lenktynėse dalyvaujantys automobiliai nėra lygūs. „
Tesla Model S Plaid“ išvysto 1 000 arklio galių ir beveik neturi transmisijos nuostolių. Be to, jis gali paskirstyti šią galią į visus keturis ratus. Akceleracijos varžybose – tai didžiulis pranašumas.
Tuo tarpu „
McLaren“ galią į važiuojamą dalį turi perteikti tik per galinius varančiuosius ratus, o su gerokai padidėjusia variklio išvystoma galia turi susitvarkyti ne tik pats vairuotojas, bet ir sudėtinga traukos kontrolė, kuri savo efektyvumu pranoksta bet kurį šiuo metu gaminamą superautomobilį.
Pirmosiose lenktynėse matome, kaip „McLaren šoka nuo starto linijos taip, kaip tik nedaugelis automobilių planetoje, o „
Model S“ tiesiog turėjo stebėti kaip nuo jo tolsta „McLaren“. Atrodo, kad po kiekvieno pavaros perjungimo „McLaren“ įgauna pranašumą ir laimi, trasą įveikęs per 9,3 sekundės. „Tesla“ laikas – 9,4 sekundės.
Įdomu tai, kad po važiavimo galima įžvelgti vieną didelį skirtumą. Kai automobiliai sulėtėja, akivaizdu, kad „McLaren“ yra tiesiog daug lengvesnis ir sportiškesnės konstrukcijos. „Tesla“, dėl didesnio svorio, sustojimo distancija yra gerokai ilgesnė, kai tuo tarpu „McLaren“ sustoja taip greitai, kad galima pamanyti, jog vairuotojas išleido parašiutą.
Antrojo važiavimo metu į priekį, dėl geresnės vairuotojo reakcijos, į priekį iššovė „Tesla“. Nors iš pradžių „Tesla“ turėjo mažą pranašumą, tačiau itin pajėgus „McLaren“ sugebėjo sumažinti atitrūkimą ir vos neaplenkė elektromobilio.
Trečiojo važiavimo metu situacija buvo panaši. Ir vėl – „Tesla Model S Plaid“ startuoja šiek tiek energingiau, tačiau „McLaren 720S Spider“ pamažu, bet užtikrintai elektromobilį įveikia ir laimi trečiąjį važiavimą.
Reikėtų pažymėti, jog „Model S Plaid“ varžybose startavo su baterija, kuri buvo įkrauta iki 73%, o tai (teoriškai) šiek tiek apribojo elektrinės pavaros našumą.