„Jei šis didelių investicijų reikalaujantis projektas būtų ekonomiškai pagrįstas, jį veikiausiai įgyvendintų privati, o ne valstybės įmonė. Aktualus klausimas ir dėl išlaidų infrastruktūrai po to, kai geležinkelis bus nutiestas“, – sakė Karlis Leiškalnas.
Projektui, kurio vertė sieks apie 4-5 mlrd. eurų, Europos Sąjunga gali skirti iki 85 proc. lėšų. Projektą koordinuoja trijų Baltijos valstybių valdomų geležinkelių bendrovių bendra įmonė „RB Rail“.
„Rail Baltica“ sujungs Helsinkį su Berlynu per Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą. Be to, geležinkelis gali būti pratęstas iki Venecijos. Europos standartinės vėžės geležinkelio tiesimo darbus numatoma pradėti 2018-aisiais ir baigti 2024-2025 metais.