Hyundai Veloster
Prekyba vyko nuo 2011 iki 2015 metų.
Dar vienas labai įdomus modelis, kuris Europoje nesulaukė rimtesnio dėmesio. Išskirtinės išvaizdos kupė bandė suvilioti jaunus, aktyvų gyvenimo būdą propaguojančius pirkėjus, tačiau „Veloster“ turėjo vieną trūkumą.
Sportiškai atrodantis „Veloster“ neturėjo nieko bendro su sportiškumu. Iš pradžių „Veloster“ buvo siūlomas su 140 arklio galių išvystančiu benzininiu varikliu. Vėliau situaciją buvo bandoma pagerinti su „Veloster Turbo“ versija, kuri turėjo 204 arklio galias išspaudžiantį motorą, tačiau to buvo negana.
Oficialiai, mūsų šalyje šis modelis nėra parduodamas. Esant poreikiui, į Lietuvą jį galima atsivežti pagal užsakymą.
Renault Latitude
Prekyba vyko nuo 2010 iki 2014 metų.
Tai turėjo būti „Renault“ flagmanas. Tiesą sakant, tai turėjo būti pilnavertis „Safrane“ įpėdinis, tačiau kai automobilis iš pradžių buvo sukurtas Pietų Korėjoje ir tik vėliau buvo pritaikytas Europai, senojo žemyno gyventojai tokiam produktui dažniausiai parodo tik vidurinį pirštą.
„Latitude“ nebuvo blogas automobilis, tačiau jis nebuvo geras. O išskirti iš kitų jam nepavyko, todėl nenuostabu, jog Vokietijoje jis buvo pardavinėjamas tik dvejus metus, o gimtojoje Prancūzijoje tik penkerius metus.
Lancia Thema
Prekyba vyko nuo 2011 iki 2013 metų.
Tai ką „Fiat-Chrysler“ koncernas išdarinėjo prieš keletą metų, reikėtų aprašyti visuose istorijos vadovėliuose. Jų elgesys buvo ne pagirtinas, o apgailėtinas. Kam šautų į galvą Europoje išnaikinti visas „Chrysler“ atstovybes, amerikietiškus modelius apvilkti „Lancia“ ženkliukais ir elgtis taip, lyg nebūtų nieko įvykę?
„Lancia Thema“, o tiksliau - „Chrysler 300“ buvo įdomus, išskirtinis ir tikrai konkurencingas produktas, tačiau viskas būtų galėję baigtis gerai, jeigu ne prasta koncerno politika.
Peugeot 207+
Prekyba vyko nuo 2012 iki 2014 metų.
Kai 2011 metais „Peugeot“ pristatė „207“ įpėdinį - „208“, prancūzai norėdami išlaikyti stiprias pozicijas kompaktiškų hečbekų segmente, pristatė pigesnį „207+“ modelį.
Taip, jis buvo pigesnis už visus konkurentus, tačiau kada paskutinį kartą gatvėje matėte būtent šį modelį? Greičiausiai seniai arba niekada. Niekas nenori mokėti 11 ar 12 tūkst. eurų už automobilį, kuris techniškai yra 5 metų senumo?
Mini Coupe / Roadster
Prekyba vyko nuo 2011 iki 2015 metų.
Sužavėti „MINI“ automobilių populiarumo, britiškos markės valdytojai pradėjo milžinišką modelių ekspansiją. Per pastarąjį dešimtmetį pasirodė tokie modeliai kaip „MINI Clubman“, „MINI Countryman“. Jie tapo labai populiarūs, tačiau sportiški ir dinamiški „MINI Coupe“ ir „Roadster“ pardavimų statistika buvo liūdna.
Nors „MINI“ automobiliai dažniausiai laikomi ne įrankiais, bet aksesuarais, šis stilingas atributas patiko tik labai mažam ratui pirkėjų. Net ir „MINI“ automobilių gimtinėje „MINI Coupe“ bei „Roadster“ nebuvo labai mėgstami.
Nissan Cube
Prekyba vyko nuo 2009 iki 2011 metų.
Tai išskirtinis automobilis. Tuo net nereikėtų abejoti, tačiau tie automobiliai, kurie yra paklausūs Japonijoje, ne visada gali sulaukti tokios pačios sėkmės Europoje.
„Nissan Cube“ savo gimtojoje šalyje buvo vienas populiariausių automobilių, tuo tarpu Europoje viskas buvo atvirkščiai. Jis patektų į pačių nepopuliariausių automobilių dešimtuką. Vis gi, ieškantiems išskirtinumo, vargu ar būtų įmanoma surasti geresnį variantą.
Seat Exeo
Prekyba vyko nuo 2009 iki 2013 metų.
„Seat Exeo“ iš esmės buvo negrynakraujis „Seat“ ar net „Volkswagen“ modelis. „Seat“ norėdama sugrįžti į vidutinės klasės sedanų segmentą, pagalbos kreipėsi į „Audi“, kurie su malonumu suteikė „Audi A4 B7“ griaučius ir leido naudotis tais pačiais komponentais.
Daugeliui šis faktas nepatiko, tačiau vadovaujantis blaivia galva ir skaičiuojant pinigus, tai buvo vienas geriausių pasiūlymų rinkoje. Kas nenorėtų „Premium“ segmento automobilio už kelis kartus mažesnę kainą?