Navigacijos įranga
Šiandien, ko gero, neatrastume naujo kompaktinės klasės automobilio, kuriame nebūtų galimybės įdiegti navigacinę įrangą. Retkarčiais šis priedas atkeliauja į bazinę įrangą, retkarčiais reikia sumokėti papildomai, tačiau 1997-aisiais situacija buvo kitokia.
„Volkswagen“ siekdama suteikti pakankamai rimtą priežastį įsigyti ketvirtos „Golf“, į papildomos įrangos sąrašą įtraukė ir „Blaupunkt“ navigacijos įrangą su pakankamai dideliu, spalvotu ekranu. Taip, tai skamba keistai, bet anuomet šis priedas kompaktinės klasės automobilyje atrodė kaip sulankstomas išmanusis telefonas šiandien.
ESP
Elektroninė stabilumo kontrolė – ypatingai naudingas įrankis be kurio neišsiverstų nei vienas modernus automobilis.
Ši sistema yra ypatingai naudingas pagalbininkas vairuotojui, esant itin prastoms oro sąlygoms ar slidžiai kelio dangai.
„Mercedes-Benz“ buvo pirmasis automobilių gamintojas, kuris šią technologiją pradėjo diegti į savo modelius, tačiau „Volkswagen Golf“ buvo pirmasis kompaktinės klasės automobilis, kuris elektroninę stabilumo kontrolę turėjo bazinėje komforto įrangoje. Vis dėlto, tai įvyko ne iškart. Ši priedas bazinėje įrangoje atsirado 1999 metais.
FSI
Automobilių gamintojai siekdami padidinti vidaus degimo variklių efektyvumą, pamažu atsisakė atmosferinių variklių ir vietoje jų pradėjo naudoti mažesnio tūrio, mažiau cilindrų, tiesioginį įpurškimą ir turbiną turinčius analogus.
„Volkswagen“ nebuvo pirmasis gamintojas kuris pradėjo naudoti variklius su tiesioginiu įpurškimu, tačiau šios bendrovės sukurti motorai su tiesioginiu įpurškimu labai greitai tapo mielesne alternatyva.
Būtent „FSI“ raidžių kombinacija pažymėti varikliai reiškė, jog jie turi tiesioginio įpurškimo sistemą. Tuo tarpu „TFSI“ motorai buvo komplektuojami ne tik su tiesioginiu įpurškimu, bet ir su turbina.
DSG
Šio raidžių darinio pristatinėti tikrai nereikia. Sukurta „BorgWarner“ inžinierių ir panaudota beprotiškai plačioje „Volkswagen“ grupės gamoje. Serijinėje gamyboje iki tol nenaudota pavarų dėžės konstrukcija leido atsisakyti tradicinių, hidraulinių automatinių pavarų dėžių ir tuo pačiu sukėlė didžiulį galvos skausmą konkurentams, kurie iki šiol nesugeba sukurti taip preciziškai ir taip greitai veikiančių analogų.
„Volkswagen“ siekdama tinkamai išnaudoti naujos pavarų dėžės koncepciją, 2003-aisiais metais ją pirmą kartą sumontavo į sportiškiausią „Golf“ versiją – „Golf R32“, o vėliau ir į „Audi TT“.
Verta paminėti, jog „Porsche“ yra vienintelis gamintojas „Volkswagen“ grupėje, kuri naudoja ne tik „BorgWarner“, bet „ZF“ specialistų sukurtą analogą, kuris daugeliui yra žinomas „PDK“ arba „Porsche Doppelkupplungsgetriebe“ vardu.
Nepaisant visų šių inovacijų, būtent ketvirtoji „Volkswagen Golf“ modelio karta padėjo perlipti itin svarbų slenkstį.
2002 metų, birželio 25-ą dieną, „Volkswagen Golf“ oficialiai tapo perkamiausiu „Volkswagen“ modeliu per visą bendrovės istoriją. Saulėtą vasaros dieną „Volkswagen“ peržengė 21,517,415 pagamintų vienetų ribą.
Apskritai, „Volkswagen“ į bendro naudojimo kelius išleido beveik 5 mln. ketvirtos kartos „Volkswagen Golf“ vienetų. Vien Europoje „Volkswagen“ pardavė daugiau nei 700 tūkst. ketvirtos kartos „Golf“ vienetų.