3.0 V6 - iki 350 AG
Tai vienas iš dviejų variklių esančiame šiame sąraše, kuris iki šiol yra montuojamas į įvairius „VAG“ koncerno automobilius. 3.0 litrų motorai montuojami į kelis „Volkswagen“, „Porsche“ bei į beveik visus „Audi“ markės modelius.
Priklausomai nuo pasirinkto automobilio, šio variklio pajėgumas svyruoja nuo 313 iki 350 arklio galių. Sukimo momentas? Nesvarbu kurią versiją pasirinktumėte, sukimo momentas siekia 650 Nm.
Pavyzdžiui, į „Audi A7“ montuojamas motoras turi dvejas turbinas, kurios atlieka dvi skirtingas užduotis. Pirmoji turbina įsijungia esant žemesniems variklio sūkiams ir padeda automobilio bei varikliui „įsibėgėti“. Tuo tarpu antroji turbina pradeda dirbti tik pasiekus 3500 - 4000 aps/min.
5.0 V10 TDI - iki 350 AG
Dyzeliniai varikliai turi būti ekonomiški, ar ne? Daugelis europiečių tam pritartų, tačiau pasižiūrėjus į automobilius, kurie važinėja anapus Atlanto, dyzelinių variklių darbinis tūris kartais peršoka net ir 6 litrų ribą.
Šis 10 cilindrų žvėris buvo sukurtas specialiai „Volkswagen Phaeton“ modeliui. Juk pats prabangiausias „Volkswagen“ markės modelis privalo turėti išskirtinė, unikalią širdį, kuria galėtų didžiuotis visas „VAG“ koncernas.
Priklausomai nuo modifikacijos, šis agregatas išvystydavo 313 arklio galių ir 750 Nm esant 2000 aps/min arba 350 arklio galių ir 850 Nm.
6.0 V12 TDI - 500 AG
Jeigu 10 cilindrų dyzelinis variklis buvo įspūdingas, tai ką būtų galima pasakyti apie štai šį agregatą? 6.0 litrų darbinio tūrio, 12 cilindrų dyzelinis motoras išvystė 500 arklio galių ir beveik 1000 Nm sukimo momentą 1750 - 3250 sūkių diapazone.
Už šio variklio atsiradimą reikėtų dėkoti „Audi“ inžinieriams, kurie panoro savo modelių gamoje turėti „Audi Q7“ visureigį su V12 tipo dyzeliniu varikliu. Vėliau šis variklis pasirodė ir „Audi R8 V12 TDI“ koncepciniame automobilyje, tačiau „VAG“ koncerno vadovybė neleido pradėti šio modelio serijinę gamybą.