- Variklis - 2,0 litrų, 4 cilindrų su turbina
- Galia - 320 AG esant 6500 aps/min.
- Sukimo momentas - 400 Nm esant 2500 - 4500 aps/min
- Gravitacijos centras dabar yra 34 milimetrais žemiau
- Svorio paskirstymas tarp ašių : 62% priekis, 38% galas
Milžinišką variklio galią padės suvaldyti riboto praslydimo diferencialas ir net 20 colių, 245 pločio ir 30 aukščio „Continental“ padangos.
Reikėtų paminėti ir dar vieną įdomų faktą - galinėje automobilio dalyje matomi trys išmetimo vamzdžiai šiame automobilyje sumontuoti ne dėl grožio. Pasak „Honda“ atstovų, inžinieriai nepailsdami dirbo prie geresnio išmetamosios sistemos garso, kuri galėtų pradžiuginti ne tik „Honda“, bet ir kitų markių entuziastus.
- Automobilis Niurburgringą įveikė per 7 minutes ir 43,8 s.
VIDEO
CLUBSPORT S
„Volkswagen“ nėra viena iš tų kompanijų, kuri veltųsi į įvairiausių rekordų vaikymąsi. Iki šiol atrodė, jog jiems tai tiesiog neįdomu, tačiau viskas apsivertė aukštyn kojom, kuomet „Volkswagen“ pristatė „Golf GTI Clubsport“ ir „Golf GTI Clubsport S“ modelių versijas.
„Volkswagen“ norėdama pradžiuginti „Golf GTI“ modelių savininkus, pristatė ribotos laidos modifikacijas, kurios tam tikrais aspektais buvo geresnės už standartinę „Golf GTI“ modelio versiją. Tuo tarpu „Clubsport S“ buvo viena iš tų, kuri buvo geresnė net ir už daugelį sportiškų modelių.
„Volkswagen“ pasirinko tą patį kelią kaip ir „Renault“ - atsikratyti nereikalingo viršsvorio. Vokiečiai išlupo galine sėdynes, padidino „EA888“ motoro efektyvumą ir galią, pakoregavo pavarų dėžės perdavimo skaičius, sumontavo naują išmetimo 55 mm sistemą ir sumontavo specialiai šiam modeliui sukurtas „Michelin“ padangas. Visų šių ir kitų modifikacijų rezultatas - 30 kilogramų mažesnis svoris ir pasakiškos vairavimo savybės.
Didžiausia problema nebuvo kaina. Didžiausia problema yra ta, jog „Volkswagen“ pagamino tik 400 šio modelio vienetų, tad net ir norint įsigyti tokį „Track Day“ žaislą, reikės labai stipriai ir ilgai paieškoti.
- Automobilis Niurburgringą įveikė per 7 minutės ir 47,2 s.
VIDEO
TROPHY R
Nuo pat pirmosios „Megane RS“ modelio kartos pasirodymo, prancūziškų automobilių gamintoja karaliavo greitų, puikiai subalansuotų hot hatch'ų segmente. „Trophy R“ nebuvo tik dar viena nauja hečbeko versija - tai buvo lengvesnė, standesnė modifikacija. Automobilių pramonės standartai - ale „911 GT3 RS“.
„Trophy R“ neturėjo galinių sėdynių, neturėjo oro kondicionieriaus, mažesnį sluoksnį garso izoliacijos, plonesnius langus, „Semi Slick“ tipo padangas, pralaidesnę išmetimo sistemą ir variklio valdymo programą, kuri nuolatos veikdavo „Full Attack“ režimu.
Išskirtinių savybių „Trophy R“ turėjo dar daugiau. Palyginus su standartiniu „Megane RS modeliu, „Renault Sport“ specialistai ribotos laidos versiją aprūpino standesnėmis spyruoklėmis, didesnio diametro stabilizatoriumi ir svarbiausia - „KGN“ mechaniniu riboto praslydimo diferencialu, kuris užtikrindavo įspūdingą priekinių ratų sukibimą su kelio danga.
Visi šie priedai ir patobulinimai turėjo savo kainą. 2014 metais pasirodęs modelis Prancūzijoje kainavo net 45 000 eurų!
- Automobilis Niurburgringą įveikė per 7 minutes ir 54,4 s.