• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Vokietijos techninės patikros įmonių asociacija „Dekra“ paskelbė automobilių sąrašą, kuriame pateikiami prasčiausiai 100 tūkst. kilometrų iššūkį įveikę modeliai.


Vokietijos techninės patikros įmonių asociacija „Dekra“ paskelbė automobilių sąrašą, kuriame pateikiami prasčiausiai 100 tūkst. kilometrų iššūkį įveikę modeliai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Dekra“ savo gimtojoje šalyje žinoma kaip savo srities specialistė, padedanti keliems automobilių tema rašantiems žurnalas atskleisti automobilių silpnąsias vietas. Vienas iš jų – „Autobild“.

REKLAMA

Būtent „Autobild“ leidinio žurnalistai nuolatos kreipiasi į „Dekra“ specialistus, kurie nuodugniai patikrina ir įvertina 100 tūkst. kilometrų įveikusių automobilių būklę.


Vidutiniškai, 100 tūkst. kilometrų testas trunka nuo vienerių iki trejų metų, o kiekvienas gedimas ir kiekvienas trūkumas užfiksuojamas „Dekra“ specialistų. Testui pasibaigus, automobilis visiškai išardomas, o jį ardę meistrai vėliau padeda atkreipti dėmesį į plika akimi nematomus nusidėvėjimus ar inžinierinius sprendimus, dėl kurių bandyti automobiliai gali tapti brangios remonto sąskaitos priežastimi.

REKLAMA
REKLAMA

Kadangi „Dekra“ turi sukaupusi milžinišką duomenų archyvą, asociacijos atstovai paskelbė prasčiausiai 100 tūkst. kilometrų teste pasirodžiusių automobilių sąrašą.


Ford Fiesta


Ford Fiesta Titanium
Ford Fiesta Titanium

Gedimų balai – 52


Teoriškai, vienas populiariausių „Ford“ markės modelių turėtų užtikrinti, jog nuosaikaus automobilio ieškantys vairuotojai neturėtų dėl ko jaudintis. Vis dėlto, būtent „Ford Fiesta“ nuožmaus 100 tūkst. kilometrų iššūkyje pasirodė prasčiausiai. Iš tiesų, jis šio testo net nebaigė dėl variklio gedimo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Dekra“ specialistų teigimu, tai įvyko dėl atsilaisvinusio paskirstymo diržo įtempiklio varžto. Be to, prieš sugendant varikliui, automobilis į dirbtuves buvo vežamas dėl vairo mechanizmo gedimo bei aušinimo skysčio nuotėkio.


Subaru XV


Subaru XV
Subaru XV

Gedimų balai – 44


Japonijos gamintojai visuomet laikomi patikimų ir ištvermingų automobilių gamintojais, tačiau ilgalaikio testų rezultatai rodo kitką.

REKLAMA

100 tūkst. kilometrų iššūkyje „Subaru XV“ krosoveris turėjo eilę problemų: per anksti nusidėvėjusią sankabą, variklio stūmoklių gedimų, surūdijusius kėbulo kraštus, pažeistą vairuotojo sėdynę. Be to, įveikus 100 tūkst. kilometrų, automobilio salone pradėjo girdėtis įvairūs pašaliniai garsai.

REKLAMA

Audi Q3


Audi Q3 2.0 TDI
Audi Q3 2.0 TDI

Gedimų taškai – 42


Aukštesnės klasės krosoveris 100 tūkst. kilometrų iššūkyje pasirodė prasčiau negu tikėjosi „Dekra“ specialistai. Daugiausiai problemų kėlė nuolatinės lambda jutiklio problemos, sugedęs išmetamųjų dujų recirkuliacijos aušintuvas. Vėliau teko keisti abudu žibintus ir, galiausiai, transmisiją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW 218i Active Tourer


BMW 218i Active Tourer Sport Line
BMW 218i Active Tourer Sport Line

Gedimų taškai – 39


Pagrindinė BMW automobilio problema buvo trijų cilindrų variklis, kurį bandymo metu teko pakeisti. Be to, buvo pažeistas ir alkūninio veleno guolis.


Prie nedidelių trūkumų galima priskirti prastą oro kondicionavimo sistemos veikimą bei anksti nusidėvėjusią sankabą. „Dekra“ specialistų teigimu, tai rodo gamintojo sprendimą taupyti ten, kur to tikrai nereikia daryti.

REKLAMA

Chevrolet Orlando


Chevrolet Orlando
Chevrolet Orlando

Gedimų taškai – 35


Europoje jau nebeparduodamas automobilis oficialios atstovybės servise turėjo apsilankyti du kartus. Pirmoji priežastis – dėl bagažinės atidarymo mechanizmo. Antroji – dėl automatinės pavarų dėžės. Išardžius ją paaiškėjo, jog jos tarnavimo laikas baigėsi.

REKLAMA

Citroën C4 Cactus


Citroën C4 Cactus
Citroën C4 Cactus

Gedimų taškai – 34


Vienas įperkamiausių šios klasės atstovų, deja, 100 tūkst. kilometrų iššūkyje pasirodė nepatenkinamai. Ilgalaikio bandymo metu sugedo pavarų dėžė. Be to, automobilis turėjo problemų su degalų įpurkšimo sistema.


Volkswagen Golf


Volkswagen Golf TDI
Volkswagen Golf TDI

Gedimų taškai – 12 (kol kas)


Šiuo metu „Autobild“ redakcija, vis dar, atlieka septintos kartos „Volkswagen Golf“ ilgalaikį testą, tačiau net nepasiekęs 100 tūkst. kilometrų ridos, jis jau patenka į prasčiausiai pasirodžiusių modelių sąrašą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ilgalaikio bandymo metu automobilis turėjo „Start/Stop“ sistemos gedimų. Taip pat gedo elektriniai langai. Vėliau prasidėjo problemos su priekiniais amortizatoriais ir „DSG“ pavarų dėže.


BMW i3


BMW i3s
BMW i3s

Gedimų taškai – 31


Mažiau judančių detalių turintys elektromobiliai dažnai būna patikimesni už savo analogus su vidaus degimo varikliais, tačiau „BMW i3“ gali būti išimtimi.

REKLAMA

Pasak „Dekra“ specialistų, daugiausiai problemų kelia įkrovimo procesas. Ilgalaikio bandymo metu du kartus teko keisti įkrovimo laidą ir lizdą. Taip pat sulūžo įkrovimo jungties dangtelis.


Ford Grand C-Max


Ford Grand C-MAX
Ford Grand C-MAX

Gedimų taškai – 30


„Ford“ pažiūrėjusi į šį sąrašą tikrai turėtų pasidaryti tam tikras išvadas. Jau nebegaminamas vienatūris buvo peikiamas dėl problematiškos elektronikos. Testo autorius taip pat nustebino ant kėbulo atsiradę korozijos židiniai.

REKLAMA

Suzuki Vitara


Suzuki Vitara S
Suzuki Vitara S

Gedimų taškai – 29


Japoniškas visureigis ilgalaikio bandymo metu erzino dėl priverstinių vizitų į servisą dėl įvairių, smulkių remonto darbų. Kita vertus, testo pabaigoje, automobilio variklis sugedo nepataisomai.


Seat Leon


Seat Leon ST
Seat Leon ST

Gedimų taškai – 29


„Volkswagen Golf“ techniškai artimas modelis per visą ilgalaikio bandymo laikotarpį pasižymėjo tik vienu gedimu – sugedusia pavarų dėže. Dėl to buvo kaltas pažeistas guolis. Bendrą įvertinimą pablogino korozija ant įvairių pakabos detalių.


Renault Clio


Renault Clio
Renault Clio

Gedimų taškai – 29


Ilgalaikis bandymas nebuvo mielas „Renault“ automobiliui. Ilgalaikio bandymo metu žurnalistus iš proto varė neveikianti navigacija, sugedusi pavarų dėžė bei itin pigios interjero apdailos medžiagos, kurios nuolatos skleisdavo ausį erzinančius garsus.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų