„Dekra“ savo gimtojoje šalyje žinoma kaip savo srities specialistė, padedanti keliems automobilių tema rašantiems žurnalas atskleisti automobilių silpnąsias vietas. Vienas iš jų – „Autobild“.
Būtent „Autobild“ leidinio žurnalistai nuolatos kreipiasi į „Dekra“ specialistus, kurie nuodugniai patikrina ir įvertina 100 tūkst. kilometrų įveikusių automobilių būklę.
Vidutiniškai, 100 tūkst. kilometrų testas trunka nuo vienerių iki trejų metų, o kiekvienas gedimas ir kiekvienas trūkumas užfiksuojamas „Dekra“ specialistų. Testui pasibaigus, automobilis visiškai išardomas, o jį ardę meistrai vėliau padeda atkreipti dėmesį į plika akimi nematomus nusidėvėjimus ar inžinierinius sprendimus, dėl kurių bandyti automobiliai gali tapti brangios remonto sąskaitos priežastimi.
Kadangi „Dekra“ turi sukaupusi milžinišką duomenų archyvą, asociacijos atstovai paskelbė prasčiausiai 100 tūkst. kilometrų teste pasirodžiusių automobilių sąrašą.
Ford Fiesta

Gedimų balai – 52
Teoriškai, vienas populiariausių „Ford“ markės modelių turėtų užtikrinti, jog nuosaikaus automobilio ieškantys vairuotojai neturėtų dėl ko jaudintis. Vis dėlto, būtent „Ford Fiesta“ nuožmaus 100 tūkst. kilometrų iššūkyje pasirodė prasčiausiai. Iš tiesų, jis šio testo net nebaigė dėl variklio gedimo.
„Dekra“ specialistų teigimu, tai įvyko dėl atsilaisvinusio paskirstymo diržo įtempiklio varžto. Be to, prieš sugendant varikliui, automobilis į dirbtuves buvo vežamas dėl vairo mechanizmo gedimo bei aušinimo skysčio nuotėkio.
Subaru XV

Gedimų balai – 44
Japonijos gamintojai visuomet laikomi patikimų ir ištvermingų automobilių gamintojais, tačiau ilgalaikio testų rezultatai rodo kitką.
100 tūkst. kilometrų iššūkyje „Subaru XV“ krosoveris turėjo eilę problemų: per anksti nusidėvėjusią sankabą, variklio stūmoklių gedimų, surūdijusius kėbulo kraštus, pažeistą vairuotojo sėdynę. Be to, įveikus 100 tūkst. kilometrų, automobilio salone pradėjo girdėtis įvairūs pašaliniai garsai.
Audi Q3

Gedimų taškai – 42
Aukštesnės klasės krosoveris 100 tūkst. kilometrų iššūkyje pasirodė prasčiau negu tikėjosi „Dekra“ specialistai. Daugiausiai problemų kėlė nuolatinės lambda jutiklio problemos, sugedęs išmetamųjų dujų recirkuliacijos aušintuvas. Vėliau teko keisti abudu žibintus ir, galiausiai, transmisiją.
BMW 218i Active Tourer

Gedimų taškai – 39
Pagrindinė BMW automobilio problema buvo trijų cilindrų variklis, kurį bandymo metu teko pakeisti. Be to, buvo pažeistas ir alkūninio veleno guolis.
Prie nedidelių trūkumų galima priskirti prastą oro kondicionavimo sistemos veikimą bei anksti nusidėvėjusią sankabą. „Dekra“ specialistų teigimu, tai rodo gamintojo sprendimą taupyti ten, kur to tikrai nereikia daryti.
Chevrolet Orlando

Gedimų taškai – 35
Europoje jau nebeparduodamas automobilis oficialios atstovybės servise turėjo apsilankyti du kartus. Pirmoji priežastis – dėl bagažinės atidarymo mechanizmo. Antroji – dėl automatinės pavarų dėžės. Išardžius ją paaiškėjo, jog jos tarnavimo laikas baigėsi.
Citroën C4 Cactus

Gedimų taškai – 34
Vienas įperkamiausių šios klasės atstovų, deja, 100 tūkst. kilometrų iššūkyje pasirodė nepatenkinamai. Ilgalaikio bandymo metu sugedo pavarų dėžė. Be to, automobilis turėjo problemų su degalų įpurkšimo sistema.
Volkswagen Golf

Gedimų taškai – 12 (kol kas)
Šiuo metu „Autobild“ redakcija, vis dar, atlieka septintos kartos „Volkswagen Golf“ ilgalaikį testą, tačiau net nepasiekęs 100 tūkst. kilometrų ridos, jis jau patenka į prasčiausiai pasirodžiusių modelių sąrašą.
Ilgalaikio bandymo metu automobilis turėjo „Start/Stop“ sistemos gedimų. Taip pat gedo elektriniai langai. Vėliau prasidėjo problemos su priekiniais amortizatoriais ir „DSG“ pavarų dėže.
BMW i3

Gedimų taškai – 31
Mažiau judančių detalių turintys elektromobiliai dažnai būna patikimesni už savo analogus su vidaus degimo varikliais, tačiau „BMW i3“ gali būti išimtimi.
Pasak „Dekra“ specialistų, daugiausiai problemų kelia įkrovimo procesas. Ilgalaikio bandymo metu du kartus teko keisti įkrovimo laidą ir lizdą. Taip pat sulūžo įkrovimo jungties dangtelis.
Ford Grand C-Max

Gedimų taškai – 30
„Ford“ pažiūrėjusi į šį sąrašą tikrai turėtų pasidaryti tam tikras išvadas. Jau nebegaminamas vienatūris buvo peikiamas dėl problematiškos elektronikos. Testo autorius taip pat nustebino ant kėbulo atsiradę korozijos židiniai.
Suzuki Vitara

Gedimų taškai – 29
Japoniškas visureigis ilgalaikio bandymo metu erzino dėl priverstinių vizitų į servisą dėl įvairių, smulkių remonto darbų. Kita vertus, testo pabaigoje, automobilio variklis sugedo nepataisomai.
Seat Leon

Gedimų taškai – 29
„Volkswagen Golf“ techniškai artimas modelis per visą ilgalaikio bandymo laikotarpį pasižymėjo tik vienu gedimu – sugedusia pavarų dėže. Dėl to buvo kaltas pažeistas guolis. Bendrą įvertinimą pablogino korozija ant įvairių pakabos detalių.
Renault Clio

Gedimų taškai – 29
Ilgalaikis bandymas nebuvo mielas „Renault“ automobiliui. Ilgalaikio bandymo metu žurnalistus iš proto varė neveikianti navigacija, sugedusi pavarų dėžė bei itin pigios interjero apdailos medžiagos, kurios nuolatos skleisdavo ausį erzinančius garsus.