• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kai nepriklausoma organizacija „Euro NCAP“ pradėjo automobilių saugumo bandymus, niekas nesitikėjo, jog būtent šių testų rezultatai turės tiek daug įtakos automobilių raidai. Po to, kai „Euro NCAP“ paskelbė pirmųjų automobilių saugumo bandymų rezultatus, už galvos susigriebė ne vienos kompanijos vadovas. 
1997 metais prasidėję automobilių saugumo bandymai privertė inžinierius pagalvoti ne tik apie greitį, stabilumą, komfortą, bet ir saugumą. Būtent dėl noro sukurti saugesnius automobilius, pastorėjo priekiniai statramščiai, priekinių žibintų apdaila dabar gaminama ne iš stiklo, bet iš plastiko, variklių dangčiai privalo būti tam tikrame aukštyje, elektroninės stabilumo sistemos tapo bazinės įrangos dalimi.
Dauguma šiuolaikinių automobilių iš „Euro NCAP“ stovyklos išvažiuoja su penkių žvaigždučių įvertinimu. Tačiau pasitaiko ir tokių atveju, kai bandytas automobilis įvertinamas keturiomis ar net trimis žvaigždutėmis.
Šiandien jums parodysime ne geriausiai, bet prasčiausiai 2015 metais „Euro NCAP“ bandymuose pasirodžiusius modelius.

10 ) Hyundai i20


Praėjusių metų pabaigoje į Lietuvą atvykęs „Hyundai i20“ yra visiškai naujas modelis. Sukurtas ant visiškai naujos platformos, naudojantis naujausias „Hyundai“ technologijas ir variklius. Tačiau „Euro NCAP“ specialistai teigia, jog šiam automobiliui trūksta šoninių oro pagalvių, kurios viduje sėdinčių keleivių apsaugą nuo sužalojimų padidintų kelis kartus.

Kai nepriklausoma organizacija „Euro NCAP“ pradėjo automobilių saugumo bandymus, niekas nesitikėjo, jog būtent šių testų rezultatai turės tiek daug įtakos automobilių raidai. Po to, kai „Euro NCAP“ paskelbė pirmųjų automobilių saugumo bandymų rezultatus, už galvos susigriebė ne vienos kompanijos vadovas. 
1997 metais prasidėję automobilių saugumo bandymai privertė inžinierius pagalvoti ne tik apie greitį, stabilumą, komfortą, bet ir saugumą. Būtent dėl noro sukurti saugesnius automobilius, pastorėjo priekiniai statramščiai, priekinių žibintų apdaila dabar gaminama ne iš stiklo, bet iš plastiko, variklių dangčiai privalo būti tam tikrame aukštyje, elektroninės stabilumo sistemos tapo bazinės įrangos dalimi.
Dauguma šiuolaikinių automobilių iš „Euro NCAP“ stovyklos išvažiuoja su penkių žvaigždučių įvertinimu. Tačiau pasitaiko ir tokių atveju, kai bandytas automobilis įvertinamas keturiomis ar net trimis žvaigždutėmis.
Šiandien jums parodysime ne geriausiai, bet prasčiausiai 2015 metais „Euro NCAP“ bandymuose pasirodžiusius modelius.

10 ) Hyundai i20


Praėjusių metų pabaigoje į Lietuvą atvykęs „Hyundai i20“ yra visiškai naujas modelis. Sukurtas ant visiškai naujos platformos, naudojantis naujausias „Hyundai“ technologijas ir variklius. Tačiau „Euro NCAP“ specialistai teigia, jog šiam automobiliui trūksta šoninių oro pagalvių, kurios viduje sėdinčių keleivių apsaugą nuo sužalojimų padidintų kelis kartus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


9 ) Nissan Navara


Dar vienas visiškai naujas modelis, kuris „Euro NCAP“ stebėtojų dėmesį atkreipė atlikus priekinio smūgio testą. Pasak „Euro NCAP“ atstovų, automobiliui patekus į avariją, viduje sėdinčių keleivių krūtinėms gresia pakankamai didelis pavojus. Nepaisant to, suaugusių apsauga buvo įvertinta 79 procentais. Norint gauti 100 procentų, automobilis bazinėje įrangoje privalo turėti automatinė stabdymo sistemą ir eismo juostų stebėjimo sistemą.

REKLAMA


8 ) Audi TT


Sportiškasis „Audi“ šeimos narys į šį sąrašą pateko tik dėl dviejų priežasčių. Pirmoji - automobilis gavo prastą vaikų apsaugos balą - 68 procentai. Antroji - „Euro NCAP“ teigia, jog ant galinių sėdynių gali įsitaisyti žmonės, kurių ūgis neviršija 1.45 metro. Ar tai trūkumas? Deja, taip, nes žemiausias „Euro NCAP“ manekenas yra 1.5 metro ūgio.

REKLAMA
REKLAMA


7 ) Volkswagen Caddy


Visoje Europoje mėgstamas darbinis arklys 2015 metais buvo atnaujintas. Nors „Volkswagen“ atliko tik keletą smulkių pakeitimų, vadovaujantis Europos Sąjungos įstatymais - tai visiškai naujas modelis.
Kadangi standartinėje įrangoje jis neturi automatinės stabdymo sistemos, „Caddy“ nebegali gauti maksimalaus įvertinimo. Saugusių apsauga įvertinta 84 procentais, vaikų apsauga - 78 procentais, pėsčiųjų apsauga - 58 procentai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


6 ) Opel Karl


Biudžetinis „Opel“ markės hečbekas „Euro NCAP“ bandymuose pasirodė vidutiniškai. Saugusių apsauga įvertinta 74 procentais, pėsčiųjų apsauga - 68 procentai, vaikų apsauga - 72 procentai. „Euro NCAP“ specialistai šį automobilį kritikavo dėl saugumo įrangos trūkumo ir prastai įsitempiančių saugos diržų, kurie avarijos atveju gali nutrūkti.

REKLAMA


5 ) BMW Z4


Kabrioletai saugumo bandymuose dažniausiai pasirodo tik patenkinamai. Nors jie turi visą reikiamą saugumo įrangą, tačiau dėl griežtų „Euro NCAP“ taisyklių jie gauna kur kas mažesnius balus. Tiek priekinio, tiek šoninio smūgio bandymuose „BMW Z4“ pasirodė puikiai. Vienintelis bėda - elektroninių sistemų trūkumas.

REKLAMA


4 ) Fiat Panda Cross


„Fiat Panda“ yra vienas iš tų automobilių, kuris į bandymus atvažiavo nepasiruošęs. Prasidėjus saugumo bandymams oro pagalvė neišsiskleidė, o manekeno galva trenkėsi tiesiai į „Fiat“ vairą. Sumontavus naują oro pagalvę, „Euro NCAP“ specialistai iš naujo atliko priekinio smūgio testą.
Nepaisant to, „Euro NCAP“ specialistai į šį ir kitus trūkumus pažiūrėjo pro pirštus ir saugusių apsaugą įvertino 70 procentų.
Vaikų apsauga buvo įvertinta žymiai aukštesniu balu - 77 procentai. Pėsčiųjų apsauga - 50 procentų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


2 -3 ) Opel Vivavo / Renault Traffic


Du visiškai identiški automobiliai. Skiriasi tik logotipai ir užrašai ant kėbulo. „Renault“ specialistų sukurtas automobilis buvo kritikuojamas dėl šoninių oro pagalvių trūkumo, tačiau kaip bebūtų keista, vaikų apsauga buvo įvertinta net 91 procentu.
Šoninio smūgio teste automobilis gavo vos 52 procentų įvertinimą, priekinio smūgio apsauga įvertinta 57 procentais, pėsčiųjų apsauga - 53 procentais.

REKLAMA


1 ) Lancia Ypsilon


Dar vienas itališkas automobilis, kuris į „Euro NCAP“ bandymus pateko tik dėl to, jog buvo subtiliai atnaujintas. Kai „Euro NCAP“ bandė šį automobilį pirmą kartą, jis gavo keturių žvaigždučių įvertinimą, tuo tarpu techniškai nepasikeitęs, tačiau pagal naujas taisykles vertintas modelis gavo tik dvi.
Suaugusių apsauga įvertinta 44 procentais, vaikų apsauga - 79 procentais, pėsčiųjų apsauga - 64 procentais.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų