SAAB
Švedų gamintojai SAAB pasirodė „General Motors“ idealia platforma užkurti konkurenciją vokiečių gigantams, BMW ir „Mercedes-Benz“. Deja, įsigijus perspektyvų naujoką GM nutraukė investicijas, o be pinigų prekės ženklo vystymui šis išgyventi nesugebėjo. Tiesa, dabar pasirodė gandų, kad SAAB ruošiasi pakilti iš komos, tačiau kol kas tai patvirtinančios informacijos nėra.
1899 metais apie jokius automobilius „Pontiac“ savininkai ir galvoti negalvojo, o gamino įprastas tiems laikams karietas. Po trisdešimties metų jau priglaustas po GM sparnu gamintojas išleido pirmuosius savo automobilius. „Bonneville“ ir GTO modeliai pasirodė tokie sėkmingi, kad netruko įgauti „amerikos klasikos“ vardą. Iki 2000-ųjų pradžios „Pontiac“ dar kažkaip laikėsi, tačiau jau 2010-aisiais baigė savo ilgą kelią.
Ransonas Oldsas įkūrė „Oldsmobile“ 1897 metais ir trumpą laiką netgi buvo visos industrijos lyderiu – sėkmingam ir geram konstruktoriui pavydėjo ir pats Henry Fordas. Dar 80-aisiais įsigyti „Oldsmobile“ galėjo sau leisti tik labai pasiturintys asmenys, tačiau vėliau bendrovės populiarumas smuko į dugną. 2004-aisiais „Oldsmobile“ oficialiai nutraukė savo veiklą.
Amerikiečių gamintojams „Plymouth“ teko dalintis rinka su tokiais monstrais, kaip Chevrolet ir Ford. Reikia pripažinti, kad iki pat pastarųjų dešimtmečių viskas klostėsi gana neblogai, žmonės vertino „plimutus“ už jų patikimumas ir nestandartinius sudėtingų techninių klausimų sprendimus. Deja, 2001-aisiais koncernas baigė savo istoriją.
Taip, legendinis prekės ženklas „Hummer“ iš tiesų jau nebeegzistuoja. GM sugebėjo tiksliai pasigauti didelių visureigių poreikį rinkoje ir atliko genialų ėjimą, integravę modifikuotą karinį „Humvee“ automobilį. Sėkmingiausia tapo H3 serija, tačiau vėliau smogusi ekonominė krizė praktiškai pražudė šį dinozaurą.
Naujasis prekės ženklas „Ford“ buvo planuojamas kaip tiesioginis „Buick“ ir „Chrysler“ konkurentas. Pirmieji „Mercury“ rinkoje buvo pasitikti itin šiltai, tačiau su laiku „Ford“ vadovybė atliko skaičiavimus ir nusprendė, kad nebeapsimoka vystyti šio prekės ženklo. Paskutiniai modeliai buvo išleisti 2011 metais.
Dar po Pirmojo pasaulinio karo koncernas „Maybach“ užsiėmė tik išskirtiniais aukščiausios klasės automobiliais. „Daimler“ įsigijo šią bendrovę ir pabandė pasiūlyti „Maybach“ rinkai, tačiau nesėkmingai. 2012-ųjų rugpjūtį šis prekės ženklas buvo oficialiai likviduotas.