Iš tiekėjų norima, kad šie parengtų ir pristatytų visuomenei informaciją, susijusią su Vilniaus savivaldybės pasiektais rezultatais valdantiesiems įpusėjus kadenciją.
„Numatyta įsigyti viešinimo paslaugas, kurios apims komunikacijos strategijos ir plano sukūrimą bei įgyvendinimą - savivaldybės veiklos ir rezultatų žinomumui pasiekti, efektyvumui didinti bus pasitelktos papildomos paslaugos: strateginiai ir taktiniai sprendimai, stebėjimas ir vertinimas“, - BNS nurodė savivaldybė.
Taip pat reikalaujama, kad būsimieji tiekėjai atliks vadinamąją SSGG (stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių) analizę, vykdys visuomenės ir konkrečių gyventojų grupių nuomonės tyrimus,
Tikimasi, kad tai savivaldybei „padės geriau derinti savivaldybės viešųjų ryšių veiklą su bendra organizacijos strategija“, taip pat leis valdyti įvariesnes komunikacijos priemones, įvertinti viešųjų ryšių efektyvumą ir trūkumus bei „išvengti nesusipratimų“.
Vertinant potencialius savivaldybės viešųjų ryšių ekspertus, didesnė reikšmė (60 proc.) skiriama kokybei, mažesnė (40 proc.) - kainai.