Kaune į posėdį besirenkančius miesto Tarybos narius ketvirtadienio rytą pasitiko "Autrolio" įmonės vairuotojų profsąjungos organizuotas piketas.
ELTA primena, kad panaši akcija kiekvieną dieną tęsiasi nuo pat pirmadienio.
Anot piketuojančiųjų, "meras, klasiokai ir kita konservatorių šutvė ketvirtadienį ketina pradėti galutinį troleibusų Kauno mieste pribaigimą". Tai bus daroma įmonę AB "Autrolis" paverčiant uždarąja akcine bendrove ir ją prijungiant prie UAB "Kauno autobusai".
Anot protestuojančių vairuotojų, troleibusai naikinami todėl, kad "autobusai naudoja dyzeliną, o elektros į kišenę neįsidėsi..."
Dviejų transporto įmonių jungimui nepritarimą yra pareiškę ir Kauno valdančiajai "Sėkmės koalicijai" priklausantys Liberalų sąjūdžio atstovai. Jų nuomone, nėra garantijų, kad naujų autobusų ir troleibusų įsigijimui prieš keletą metų paskolas suteikęs Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankas dėl sujungimo nesugalvos pakeisti kreditavimo sąlygų. Todėl pati transporto įmonių sujungimo procedūra gali kainuoti daugiau nei milijoną, nei teigia galimybių studiją parengę ekspertai
Beveik valandą prasiginčiję, darydami pertraukas ir bent kelius kartus iš naujo balsuodami Kauno miesto tarybos nariai nusprendė atidėti dienotvarkėje įrašytą miesto viešojo transporto įmonių sujungimo klausimo svarstymą. Tai padaryti pirmiausia pasiūlė opozicijos atstovai, apeliuodami į tas pačias aplinkybes, kurias savo pareiškime tarybos posėdžio išvakarėse išdėstė Liberalų sąjūdžio frakcija.