„Pradėdami išlipti iš maršruto su dviem vaikais, vienas iš jų (2 metų vaikas) sėdėjo triratuke, išgirdome įspėjamuosius signalus prieš užsidarant durims. Vyresniam vaikui liepiau pasitraukti, o vaiką sėdintį triratuke nespėjau patraukti ir užsidarančios durys jam prispaudė kojas. Surėkus vairuotojui, jis mane pamėgdžiojo surėkęs agresyviai „ė-ė“, informavau jį apie prispaustas vaiko kojas, į ką jis atsakė, kad greičiau judintume „bulkas“. Atidarė dar kartą duris ir mums iškart išlipus išvažiavo“, – rašo portalo skaitytoja.
Ji informavo, kad apie įvykį buvo pranešta policijai. Taip pat moteris kreipėsi į pačią bendrovę, kurios atstovai jos atsiprašė ir iš karto puolė aiškintis įvykio aplinkybes. Be to, skaitytoja buvo informuota apie tolimesnius veiksmus.
„Vairuotojo reakcija į keleivės išgąstį yra netoleruotina ir niekaip nesuderinama su įmonės vertybėmis bei keleivių aptarnavimo standartu, kurio privalo laikytis kiekvienas vairuotojas. Vairuotojas turės pateikti paaiškinimą dėl savo elgesio. Jam paaiškinus šią situaciją, spręsime, kokiomis priemonėmis geriausiai galime užtikrinti, jog toks elgesys nesikartotų“, – tikina Gintarė Žalytė-Štarienė UAB „Vilniaus viešasis transportas“ Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė.
Kaip vėliau pridūrė bendrovės atstovė, troleibuse, kuriuo vyko keleivė yra sumontuota automatinė durų atidarymo sistema. Kai sistema užfiksuoja, kad tarp durų atsirado kliūtis, durys turėtų atsidaryti automatiškai. Po incidento buvo patikrinta, ar sistema veikia tinkamai ir nėra sugedusi.
Taip pat keleiviai yra raginami nedelsti ir į stotelę išlipti anksčiau nei išgirs įspėjamąjį signalą. Tokiu būdu jie išvengs nemalonių ir sveikatai pavojingų incidentų. Kai vairuotojas paspaudžia durų uždarymo mygtuką, garsinis signalas įsijungia automatiškai. Tačiau atšaukti durų uždarymo jau nebegalima.
Bet kokiais klausimais keleiviai yra visada raginami kreiptis į bendrovę el. paštu: [email protected].
Ką ta moteriškė galvojo