• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Antradienio vakarą MadeinVilnius.lt portalas gavo skaitytojos laišką, kuriame ji skundėsi dėl grubaus viešojo transporto vairuotojo elgesio. Durys prispaudė vaiko kojas, o vairuotojas viskuo apkaltino pačią keleivę su vaikais. UAB „Vilniaus viešasis transportas“ dėl tokio darbuotojo elgesio atsiprašo.

Antradienio vakarą MadeinVilnius.lt portalas gavo skaitytojos laišką, kuriame ji skundėsi dėl grubaus viešojo transporto vairuotojo elgesio. Durys prispaudė vaiko kojas, o vairuotojas viskuo apkaltino pačią keleivę su vaikais. UAB „Vilniaus viešasis transportas“ dėl tokio darbuotojo elgesio atsiprašo.

REKLAMA

„Pradėdami išlipti iš maršruto su dviem vaikais, vienas iš jų (2 metų vaikas) sėdėjo triratuke, išgirdome įspėjamuosius signalus prieš užsidarant durims. Vyresniam vaikui liepiau pasitraukti, o vaiką sėdintį triratuke nespėjau patraukti ir užsidarančios durys jam prispaudė kojas. Surėkus vairuotojui, jis mane pamėgdžiojo surėkęs agresyviai „ė-ė“, informavau jį apie prispaustas vaiko kojas, į ką jis atsakė, kad greičiau judintume „bulkas“. Atidarė dar kartą duris ir mums iškart išlipus išvažiavo“,  – rašo portalo skaitytoja.

Ji informavo, kad apie įvykį buvo pranešta policijai. Taip pat moteris kreipėsi į pačią bendrovę, kurios atstovai jos atsiprašė ir iš karto puolė aiškintis įvykio aplinkybes. Be to, skaitytoja buvo informuota apie tolimesnius veiksmus.

REKLAMA
REKLAMA

„Vairuotojo reakcija į keleivės išgąstį yra netoleruotina ir niekaip nesuderinama su įmonės vertybėmis bei keleivių aptarnavimo standartu, kurio privalo laikytis kiekvienas vairuotojas. Vairuotojas turės pateikti paaiškinimą dėl savo elgesio. Jam paaiškinus šią situaciją, spręsime, kokiomis priemonėmis geriausiai galime užtikrinti, jog toks elgesys nesikartotų“, – tikina Gintarė Žalytė-Štarienė UAB „Vilniaus viešasis transportas“ Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė.

REKLAMA

Kaip vėliau pridūrė bendrovės atstovė, troleibuse, kuriuo vyko keleivė yra sumontuota automatinė durų atidarymo sistema. Kai sistema užfiksuoja, kad tarp durų atsirado kliūtis, durys turėtų atsidaryti automatiškai. Po incidento buvo patikrinta, ar sistema veikia tinkamai ir nėra sugedusi.

Taip pat keleiviai yra raginami nedelsti ir į stotelę išlipti anksčiau nei išgirs įspėjamąjį signalą. Tokiu būdu jie išvengs nemalonių ir sveikatai pavojingų incidentų. Kai vairuotojas paspaudžia durų uždarymo mygtuką, garsinis signalas įsijungia automatiškai. Tačiau atšaukti durų uždarymo jau nebegalima.

Bet kokiais klausimais keleiviai yra visada raginami kreiptis į bendrovę el. paštu: [email protected].

"Sėdintį triratuke"?? Tarpdury?
Ką ta moteriškė galvojo
Ne kartą teko matyti,kaip keleiviai ,sustojus stotelėje VT(viešajam transporte),atsidarius durims, sėdi,nelipa.O kai durys uždaromos,bando išlipti.Ar kai jau uždarytos,šaukia,kad išleistų.Yra keleivių elgesio taisyklėse parašyta,kad keleivis ,jei lips,turi iš anksto atsistoti prie durų.Atsiminkim,vairuotojas nėra pranašas,žiniuonis ar Dievas,jis nežino,kad jūs norėsite išlipti.Jei nespėjate išlipti,judate lėtai,tai ant turėklo yra stop mygtukai.Jei durų signalas įsijungia,nei įlipti,nei išlipti yra draudžiama.Jei jums svarbiau yra naršyti telefone,tai ar vairuotojas atsakingas už jūsų pasirinkimus ?Žmonės negerbia kitų laiko,darbo ir nori būti dievais ir visada teisūs.Keli keleiviai senjorai,sunkiai įlipantys,išlipantys ,ir VT pradeda vėluoti .Kažkas suplanavęs persėdimą ,nespės.Jei VT daugiau žmonių,vairuotojas nemato per veidrodį salone,kad dar kažkas nori išlipti,truputį palaukia ir uždaro duris.Jei sunkiai judate,geriau lipkite per priekines ar vidurines duris.
Unguriai ten ne bulkos
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų