Sausio pabaigoje portalas „Delfi“ skelbė skaitytojų laišką, gautą iš „Tele2“, kuriame operatorius informuoja apie 2,2 euro per mėnesį augančią gyventojų turimo pokalbio plano kainą – jame įmonė pranešė apie vykdomus infrastruktūros atnaujinimo projektus, pastaraisiais metais paslaugų teikimo išaugusias sąnaudas.
„Telia“: masinių kainų indeksacijų nedarome
„Telia“ komunikacijos vadovas Audrius Stasiulaitis teigė, kad bendrovė nuolatos atnaujinta pavienių paslaugų kainas, tačiau plataus masto kainodaros pokyčių neplanuoja.
„Telia“ savo klientams jokių masinių kainų indeksacijų nedaro ir neplanuoja daryti artimiausiu metu“, – Eltai nurodė jis.
„Pavienių paslaugų kainas nuolat atnaujiname dėl natūralaus planų gyvavimo ciklo – atsižvelgiame į besikeičiančius klientų poreikius interneto greičiui, duomenų kiekiui ar televizijos turiniui, taip pat į poreikius papildomoms vertėms ar paslaugoms – taip kuriame naujus paslaugų planus, o senuosius palaipsniui uždarinėjame“, – aiškino „Telia“ atstovas.
A. Stasiulaičio teigimu, nors telekomunikacijų rinkos konkurencingumas ir griežtas reguliavimas kuria iššūkių, „Telia“ pirmiausiai siekia gerinti įmonės efektyvumą, o ne bandyti amortizuoti praradimus keliant kainas klientams.
„Esame tikrai labai konkurencingos, griežtai reguliuojamos ir dinamiškos rinkos dalis, tačiau šiuo atveju tikrai ne paskutinėje vietoje yra pačios įmonės efektyvus valdymas, kuris leidžia valdyti augančias sąnaudas ir nepulti pirmiausiai jų permesti ant klientų pečių“, – pažymėjo A. Stasiulaitis.
„Bitė“ savo planų nekomentuoja
Tuo metu „Bitės“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Jaunius Špakauskas Eltai nurodė, kad įmonė kainas peržiūri nuolatos, atsižvelgdama į vartotojų įpročius ir teikiamų paslaugų kokybę, tačiau neatsakė, ar įmonė planuoja artimoje ateityje kelti kainas.
„Kainų peržiūra mūsų industrijoje – nuolatinis procesas. Tai lemia klientų ryšio bei kitų paslaugų vartojimo įpročių pokyčiai, senstelėjusių ir nebeaktualių paslaugų atsisakymas, naujų technologijų pristatymas, įvairios inovacijos, investicijos į paslaugų kokybę“, – pažymėjo J. Špakauskas.
„Negalime komentuoti „Bitės“ planų, nes konkurencijos teisės požiūriu toks komentaras galėtų būti klaidingai interpretuojamas kaip signalas kitiems rinkos dalyviams. Dėl to tokie komentarai būtų neprofesionalūs“, – aiškino jis.
„Bitės“ atstovas pabrėžė, kad bendrovė taip pat neseniai investavo į 5G tinklo plėtrą ir turimos technologijos modernizavimą.
„Į naujos kartos 5G tinklo ir turimų tinklų modernizavimą vos per kelerius metus investavome 100 mln. eurų“, – sakė jis.
ELTA primena, kad klientams išplatintame laiške „Tele2“ teigė, jog, vystantis technologijoms, pastaraisiais metais įmonė patyrė daugiau sąnaudų dėl investicijų į atnaujinamą telekomunikacijų infrastruktūrą, naujas paslaugas.
Tarp vykdomų projektų minėtas tinklo plėtimas, skambučių kokybę gerinančių technologijų diegimas, savitarnos ir kibernetinio saugumo programos. Laiške „Tele2“ tikino, kad su panašiais iššūkiais susiduria ir daugelis kitų paslaugų teikėjų.
Dar praėjusių metų sausį „Tele2“ viešųjų ryšių vadovė Asta Buitkutė Eltai teigė, kad bendrovė neplanuoja didinti teikiamų paslaugų įkainių nei privatiems, nei verslo klientams.
„Konkurencija telekomunikacijų rinkoje išlieka labai didelė, nors ir esame veikiami ekonomikos lėtėjimo bei išaugusių kaštų. „Tele2“ DNR nuo pat pradžių buvo siūlyti aukštos kokybės paslaugas už gerą kainą – matome, kad to vis dar reikia mūsų klientams, todėl ir toliau to laikysimės“, – komentavo A. Buitkutė.
Tuo metu kai kurių paslaugų planus nuo 2024-ųjų vasario pabrangino „Bitė“, grįsdama tai investicijų į kokybės gerinimą poreikiu.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!