• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvieną mėnesį gyventojai apmoka įvairias komunalinių ir kitų paslaugų sąskaitas. Kai kurių jų sumos nuolat kinta, o kitos – ne. Pavyzdžiui, telefono sąskaitos nesikeičia, kol nesibaigia gyventojų sutartys.

Kiekvieną mėnesį gyventojai apmoka įvairias komunalinių ir kitų paslaugų sąskaitas. Kai kurių jų sumos nuolat kinta, o kitos – ne. Pavyzdžiui, telefono sąskaitos nesikeičia, kol nesibaigia gyventojų sutartys.

REKLAMA

Tačiau tokios kainų politikos laikosi ne visos bendrovės. Kai kurie ryšių operatorių klientai skundžiasi, kad planai pabrango, nors sutartys dar nesibaigė.

Prieš sutikdami su naujomis ryšių operatorių sąlygomis, gyventojai turėtų žinoti, kad jau netrukus pasikeis joms taikomis taisyklės.

Planas pabrango ketvirtadaliu

Naujienų portalo tv3.lt skaitytojas Ignas (tikrieji vardas ir pavardė redakcijai žinomi) pasakojo, kad neseniai sulaukė bendrovės „Tele2“ pranešimo, kad nuo kovo 1 d. brangsta jo turimas planas.

„Jie mano planą pabrangino daugiau nei 25 proc., t. y 2,2 euro per mėnesį.

Sutartis baigsis tik liepos mėnesį, prieš ją pratęsiant suderėjome dėl kainos, tačiau matau, kad bendrovei tai nerūpi“, – piktinosi vyras.

REKLAMA
REKLAMA

Ignas pasakojo, kad atsiųstame laiške bendrovė teisinosi įvairiomis naujovėmis, kurias diegė, todėl neva mėnesinis mokestis už paslaugas ir padidėjo.

REKLAMA

„Pristatėme „VoLTE“ ir „VoWi-Fi“ technologijas, užtikrinančias dar aukštesnę skambučių kokybę. Plečiame 5G tinklą – jau dabar greituoju 5G ryšiu gali naudotis daugiau kaip 2 mln. klientų visoje Lietuvoje.

Rūpinamės klientų kibernetiniu saugumu – įdiegėme sprendimą, kuris automatiškai blokuoja padirbtų mobiliųjų numerių skambučius iš užsienio nuolat investuojame į savitarnos programas bei kitas aptarnavimo sistemas, kad dar lengviau valdytumėte savo paslaugas ir gautumėte aktualią informaciją, kada Jums labiausiai reikia“, – bendrovės laišką citavo vyras.

REKLAMA
REKLAMA

Jis piktinosi, kad už įvairias nebūtinai naudojamas naujoves turi susimokėti klientai, o jeigu nenori mokėti daugiau, turi atsisakyti sutarties.

„Esu „Tele2“ klientas jau daugiau nei 15 metų. Tačiau įmonei nerūpi išlaikyti lojalius klientus.

Tikriausiai pigesnių planų teks ieškoti pas konkurentus“, – sakė Ignas.

Teisinosi, kad planai brango ne visiems

„Tele2“ viešųjų ryšių vadovė Asta Buitkutė komentavo, kad įmonė kainas peržiūri vertindami kaštus ir sąlygas rinkoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Kainų pokyčiai paveikė nedidelę dalį vartotojų, priklausomai nuo jų pasirinktų paslaugų. Klientus, kuriems šie pokyčiai taikomi, informavome ir esame pasirengę į galimus klausimus atsakyti asmeniškai“, – tikino įmonės atstovė.

Siūlo rinktis konkurentų planus

Portalas tv3.lt pasiteiravo, ar kitos bendrovės taip pat ketina branginti savo klientams paslaugų planus.

REKLAMA

Bendrovės „Bitė“ atstovas Jaunius Špakauskas komentavo, kad kainos bendrovėje atnaujinamos nuolat.

„Tai lemia klientų ryšio bei kitų paslaugų vartojimo įpročių pokyčiai, senstelėjusių ir nebeaktualių paslaugų atsisakymas, naujų technologijų pristatymas, įvairios inovacijos, investicijos į paslaugų kokybę ir pan.

Negalime komentuoti bendrovės planų kainų, nes konkurencijos teisės požiūriu toks komentaras galėtų būti klaidingai interpretuojamas kaip signalas kitiems rinkos dalyviams. Tačiau neabejoju, kad kainas keliančių bendrovių klientai pasirinks mūsų paslaugas“, – komentavo bendrovės atstovas.

REKLAMA

Paslaugų nebrangina

„Telia“ komunikacijos vadovas Audrius Stasiulaitis tikino, kad bendrovė šiuo metu masinių kainų indeksacijų nedaro ir neplanuoja daryti artimiausiu metu.

„O pavienių paslaugų kainas nuolat atnaujiname dėl natūralaus planų gyvavimo ciklo – atsižvelgiame į besikeičiančius klientų poreikius interneto greičiui, duomenų kiekiui ar televizijos turiniui, taip pat į poreikius papildomoms vertėms ar paslaugoms – taip kuriame naujus paslaugų planus, o senuosius palaipsniui uždarinėjame. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Esame tikrai labai konkurencingos, griežtai reguliuojamos ir dinamiškos rinkos dalis, tačiau šiuo atveju tikrai ne paskutinėje vietoje yra pačios įmonės efektyvus valdymas, kuris leidžia valdyti augančias sąnaudas ir nepulti pirmiausiai jų permesti ant klientų pečių“, – komentavo bendrovės atstovas.

Klientams taisyklės bus palankesnės

Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) neseniai patvirtino Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių pakeitimus, kurie įsigalios nuo  2025 m. gegužės 1 d.

REKLAMA

Siekiant užtikrinti skaidrumą ir sumažinti vartotojų ir paslaugų teikėjų ginčus, taisyklėse įtvirtinama nuostata, kad teikėjai, reikalaujantys sumokėti mokestį už sutarties nutraukimą anksčiau laiko, t. y. anksčiau, nei baigiasi sutartyje numatytas minimalus naudojimosi paslaugomis terminas, turės pagrįsti šiuos mokesčius realiais nuostoliais, kuriuos jie patiria dėl sutarties nutraukimo. Šie mokesčiai negalės viršyti likusių abonento pagal sutartį mokėtinų mėnesinių įmokų.

REKLAMA

Paslaugų teikėjai privalės informuoti vartotojus apie ne elektroninių ryšių paslaugų (pvz., televizijos, interneto apsaugos) nemokamo laikotarpio ar sumažintos kainos  laikotarpio pabaigą, kad vartotojai galėtų laiku apsispręsti, ar tęsti naudojimąsi tokiomis paslaugomis. Tai padės vartotojams geriau valdyti savo išlaidas.

Taisyklėse įtvirtinta, kad vartotojai galės nutraukti sutartį ar atsisakyti paslaugų bet kuriuo būdu, kuriuo teikėjas sudaro galimybę  sudaryti sutartis. Tai reiškia, kad jei teikėjas sudaro galimybę sutartis sudaryti internetu ar telefonu, vartotojas galiojančią sutartį taip pat turės galimybę nutraukti tokiu pat būdu, t. y.  be būtinybės vykti į paslaugų teikėjo klientų aptarnavimo vietą.

Pakeičiamos nuostatos, susijusios su vienašališku sutarties sąlygų keitimu. Taisyklės numato, kad jeigu paslaugų teikėjas pakeis sutarties sąlygas, klientas turės ilgesnį laiką apsisprendimui priimti teikėjo siūlomas sąlygas ar nutraukti sutartį – 3 mėnesius vietoj galiojančio 1 mėnesio.

tv3.lt

Tele 2 apšiko savo įvaizdį
Tele 2 apšiko savo įvaizdį
kaip nėra masinio indeksavimo ? taigi didina kainas visiems,o kad tai daro nepasibaigus sutarties terminui-tai čia kontorai galas,nes per godumą prarado protą.Omnitel kažkada taip pasielgė ir iškart išėjo per kaminą.Linkim to ir Tele2.Tfu ant jų
brangsta, ne tik telefono rysys ar internetas, o viskas is eiles. Elektra,dujos,kuras ar maistas. Ka bepaimsi,viskas brangsta, stebuklu salyje nera tokiu zodziu,kaip pinga.Tik, brango, brangsta ir dar brangs. Bauduvos rsp ES sudetyje su , vos ne maziausiais atlyginimais ir pensijomis, bet su didziausiomis kainomis.. Moketi, teks ilgai daug ir nuobodziai, nes laukia dar 6 proc gynybai, o pinigu nera viskas is p yzdinta.. Vagiu ir banditu krastas..
Per vieną mėnesį viskas pabrango 20%-50%, ačiū Dievui bent atlyginimai nesikeičia
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų