Šiuo metu priėmimo į valstybines ir savivaldybių ikimokyklinio ugdymo mokyklas tvarką nustato savivaldybės atsižvelgdamos į 2003 m. birželio 25 d. Švietimo ir mokslo ministro įsakymu patvirtintą rekomendaciją dėl centralizuoto vaikų priėmimo į švietimo įstaigų ir priešmokyklinio ugdymo grupes.
Savivaldybės, nustatydamos priėmimo į ikimokyklinio ugdymo įstaigas tvarką, teikia prioritetą socialiai remtinoms šeimos, kuriose dažniausiai abu tėvai yra nedirbantys ir turi galimybes prižiūrėti vaikus namuose. Tuo tarpu šeimos, kuriose yra dirbantys abu tėvai, yra priverstos vesti vaikus į privačias ikimokyklinio ugdymo įstaigas arba samdyti aukles. R. Žemaitaičio nuomone, tokiu būdu dirbančios šeimos lieka žymiai blogesnėje padėtyje negu socialiai remtinos šeimos.
Taigi teikiamo įstatymo projekto tikslas – nustatyti Švietimo įstatyme tvarką, kuri apibrėžtų, kokioms šeimoms prioritetine tvarka gali būti skiriamos vietos ikimokyklinio ugdymo įstaigose. Teikiamu įstatymo projektu siekiama nustatyti, kad vietos ikimokyklinėse įstaigose būtų skiriamos tokia tvarka:
1) vaikams iš šeimų, kuriose dirba abu tėvai; 2) vaikams iš šeimų, kuriuose vaiką augina vienas tėvas (jeigu vienas iš tėvų yra miręs, teismo pripažintas dingusiu be žinios ar nežinia kur esančiu arba teismo pripažintas neveiksniu); 3) vaikams iš šeimų, kuriose dirba vienas iš tėvų; 4) vaikams iš šeimų, kuriose nedirba abu tėvai.
R. Žemaitaitis mano, kad tai būtų valstybės pagalba šeimoms, kuriose yra dirbantys abu tėvai. Dažniausiai tokios šeimos negauna jokios socialinės paramos ar pagalbos iš valstybės. Akivaizdu, kad būtent iš dirbančiųjų tėvų algų atskaitomų mokesčių dalis yra skiriama socialiai remtinoms šeimoms. Šeimos, kuriose dirba abu tėvai, neturi galimybių prižiūrėti vaikų namuose visą dieną. Tuo tarpu, šeimos, kuriose nedirba vienas arba abu tėvai, turi visas galimybes prižiūrėti vaikus visą dieną.
Anot R. Žemaitaičio, siūloma nauja priėmimo į darželius tvarka galėtų labiau paskatinti socialiai remtinas šeimas aktyviau ieškotis darbo ir integruotis į darbo rinką, prisidėti prie bendruomenės gerbūvio kūrimo. Projekto iniciatoriaus nuomone, siūloma priėmimo į valstybinę ir savivaldybės ikimokyklinio ugdymo mokyklą tvarka būtų socialiai teisingesnė dirbančiųjų tėvų atžvilgiu. Taigi tokiu būdu valstybė galėtų išreikšti paramą šeimoms, kuriose dirba abu tėvai.