Daugelį šokiravo socialinė reklama, kai važiuodami automobiliu tėvai sako savo dukrai: „Tu mums pati brangiausia, dėl tavęs mes padarysime viską“. Bet saiga – smūgis, ir mergaitė, galva pramušusi priekinį stiklą, išlekia iš mašinos. Atrodo, šis vaizdas į atmintį įstrigo ne tik vairuotojams, rašo „Lietuvos rytas“.
„Imamės mums dar neįprastos veiklos – bandome apeliuoti į vairuotojų ir keleivių sąžinę“, – Lietuvos rytui prisipažino Algimantas Janušauskas, Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinio direktoriaus pavaduotojas.
„Po atliktos apklausos sužinojome, kad šį vaizdo klipą įsidėmėjo net 84 procentai televizijos žiūrovų. Trečdalis jų pripažino, kad tai paskatino juos užsisegti saugos diržą. Tačiau tik 15 procentų respondentų atsakė, kad nuo šiol stengsis važinėti lėčiau“, – aiškino A.Janušauskas.
4 vaizdo klipai, raginantys nepažeidinėti kelių eismo taisyklių, yra pagaminti Lietuvoje („Lietuvos ryto“ žiniomis kiekvienas jų kainavo apie 40 tūkst. litų).
Netrukus šie klipai bus transliuojami per penkis televizijų kanalus. 19 skirtingų garso klipų bus transliuojama per 10 radijo stočių. Važiuoti protingai ragins skelbimai 5 šalies dienraščiuose, rašo „Lietuvos rytas“.