• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mažmeninės degalų prekybos atstovams nerimaujant, kad rekonstravus „Via Baltica“ atkarpą nuo Marijampolės iki sienos su Lenkija vairuotojai rinksis ne Lietuvos, o Lenkijos degalines, premjeras teigia, jog verslininkų nuogąstavimai pagrįsti.

Mažmeninės degalų prekybos atstovams nerimaujant, kad rekonstravus „Via Baltica“ atkarpą nuo Marijampolės iki sienos su Lenkija vairuotojai rinksis ne Lietuvos, o Lenkijos degalines, premjeras teigia, jog verslininkų nuogąstavimai pagrįsti.

REKLAMA

„Šiame projekte turėtų būti ne tik sprendžiamas susisiekimo klausimas, bet negali būti sudarytos sąlygos, kad mūsų verslas, kuris gyvena ir dirba iš paslaugų, kaip degalinės ir kita infrastruktūra, būtų atkirsta nuo šito svarbaus kelio“, – Vyriausybėje trečiadienį sakė ministras pirmininkas Saulius Skvernelis.

Pasak Vyriausybės kanclerio Algirdo Stončaičio, dėl planuojamų kelio rekonstrukcijos sprendinių sunkiasvorių vilkikų bei kiti vairuotojai gali rinktis ne Lietuvos, o Lenkijos degalines. To neslepia ir vežėjų atstovai, o degalinių vadovai tvirtina, jog sprendiniai gresia milijoniniais nuostoliais, todėl jie bus priversti mažinti darbuotojų skaičių arba išvis užsidaryti, pranešė Vyriausybė.

Vyriausybėje gegužės 21 dieną rengiamas pasitarimas dėl kelio rekonstrukcijos projekto sprendinių.

Pasak portalo lrytas.lt, numatyta, jog į degalines bus patenkama tik viadukais nuvažiavus nuo magistralės, jungiamaisiais keliais. Tai reiškia, kad vairuotojai, praleidę nusukimą, kitoje sankryžoje turės grįžti ir iki degalinės važiuoti kelis ar keliolika kilometrų.

REKLAMA
REKLAMA

Tuo metu Kelių direkcija teigia, kad papildomiems įvažiavimams į degalines įrengti nėra galimybių, nes kelias rekonstruojamas pagal automagistralių kelio kategoriją. Dėl didelio greičio (iki 130 kilometrų per valandą) ir aukšto vidutinio metinio paros eismo intensyvumo tokiuose keliuose turi būti įrengtos skirtingų lygių sankryžos, aiškina Kelių direkcija.

REKLAMA

„Sankryžos ir nuovažos kiekvienoje kelio pusėje gali būti įrengiamos ne dažniau kaip kas 5000 metrų, todėl papildomiems įvažiavimams įrengti nėra galimybių. Siekiant pagerinti eismo saugumą, tranzitinis eismas bus atskirtas nuo vietinio, o privažiavimų prie sklypų, sodybų ir kt. užtikrinimui visiems vienodomis sąlygomis, abipus kelio bus įrengti jungiamieji keliai ir skirtingo lygio sankryžos“, – BNS atsiųstame komentare teigė Kelių direkcija.

„Jungiamieji keliai užtikrins vienodas sąlygas visiems verslams vystytis ir net paskatins kurti naujus verslus bei naujas darbo vietas“, – teigia Kelių direkcija.

Šiuo metu 40 kilometrų ilgio atkarpoje nuo Marijampolės iki sienos su Lenkija veikia 16 degalinių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų