Krašto apsaugos ministerijos duomenimis, vasario 26 dieną, pirmadienį, NATO naikintuvai atpažino orlaivį „Il-20“, skridusį iš Rusijos žemyninės dalies į Karaliaučiaus sritį. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) palaikė, skrydžio planą turėjo.
Vasario 27 dieną, antradienį, NATO naikintuvai atpažino orlaivį „Il-20“ ir jį lydėjusius du naikintuvus „Su-27“, skridusius iš Karaliaučiaus į Rusijos žemyninę dalį. Visa grupė skrido be radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšį su RSVC palaikė, skrydžio plano neturėjo.
Kovo 1 dieną, ketvirtadienį, NATO naikintuvai atpažino orlaivį „Il-20“ ir jį lydėjusius du „Su-27“, skridusius iš Karaliaučiaus srities ir vėliau grįžusius į šią sritį. Visa grupė skrido be radiolokacinių atsakiklių, su RSVC radijo ryšio nepalaikė, skrydžio planą turėjo tik „Il-20“.
Kovo 2 dieną, penktadienį, NATO naikintuvai atpažino orlaivį „Il-20“, skridusį iš Karaliaučiaus srities į Rusijos žemyninę dalį. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, su RSVC radijo ryšį palaikė, skrydžio planą turėjo.
NATO oro policijos misija vykdoma iš Lietuvos ir Estijos.