„Kai turėsime Vyriausybės patvirtintą specialųjį planą, galėsime iškart pradėti tiek žemės išpirkimą, tiek projektavimą (atkarpų Vilnius–Kaunas ir nuo Kauno iki Lenkijos sienos – BNS). Tai truks iki dviejų metų, tada prasidės statybos. Turime ambiciją pagrindinius darbus iki Panevėžio būti padarę iki 2026 metų (galbūt ne viską iki paskutinio varžto), o Lenkijos liniją – vėliausiai 2028 metais, Vilniaus – metus ar pusantrų vėliau“, – sekmadienį portale „Delfi“ publikuotame interviu teigė K. Sankovskis.
„Tai nebėra 2026 metai. Tai jau vėliau, tačiau nereiškia, kad turime laukti 2030 metų, kol užbaigsime visą geležinkelį“, – į klausimą, ar „Rail Baltica“ įgyvendinimas Lietuvoje vėluos, atsakė „LTG Infra“ vadovas.
Iki šiol oficialiai skelbta, kad „Rail Baltica“ nuo 2026 metų turėtų sujungti Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą.
Bendras „Rail Balticos“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 kilometrų, Lietuvoje šis ruožas tęsis 392 kilometrus. Juo keleiviniai traukiniai galės važiuoti iki 250 kilometrų per valandą greičiu, o krovininiai traukiniai – iki 120 kilometrų per valandą greičiu.