• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rusijai ketinant statyti naują keltų bei kruizų laivų uostą Karaliaučiuje, Klaipėdos uostas teigia nesibaiminantis konkurencijos. Klaipėdos keltų kompanijos atstovas sako, kad Karaliaučiaus uosto planuose -labai daug nežinomųjų.

Rusijai ketinant statyti naują keltų bei kruizų laivų uostą Karaliaučiuje, Klaipėdos uostas teigia nesibaiminantis konkurencijos. Klaipėdos keltų kompanijos atstovas sako, kad Karaliaučiaus uosto planuose -labai daug nežinomųjų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Jie šitą projektą, kaip mums minėjo, įgyvendina dėl 2018 metais vyksiančio futbolo čempionato. Jie ketina prie tos infrastruktūros prišvartuoti kruizinius laivus ir apgyvendinti juose atvykusius čempionato svečius. Tokia buvo idėja, ji yra sena ir šioje vietoje mes konkurencijos neturėtume. O kalbant apie „ro-ro“, kad kažkas iš Lietuvos važiuotų į Kaliningradą (...), nematau labai didelės grėsmės arba konkurencijos“, - BNS sakė Klaipėdos uosto direkcijos administracijos ekonomikos ir finansų direktorius Martynas Armonaitis.

REKLAMA

Anot jo, krovinius vežantiems laivams reikėtų kirsti sieną ties Karaliaučiumi, todėl būsimas uostas prarastų konkurencingumą.

Uosto rinkodaros ir bendrųjų reikalų direktorius Artūras Drungilas BNS taip pat teigė abejojantis, kad Karaliaučiaus uostas taptų konkurentu Klaipėdai.

„Viskas susiveda į kainą ir atstumą, kurį reikia nuvažiuoti. Papildomas kilometras yra papildomas euras“, - BNS sakė A.Drungilas. Be to, jis teigė, kad daugiausiai „ro-ro“ krovinių perveža Lietuvos įmonės, o Baltarusijos, Ukrainos ir Rusijos vežėjai sudaro nedidelę dalį.

REKLAMA
REKLAMA

„Ro-ro“ krovinius gabenančios keltų kompanijos „DFDS Seaways“ atstovas Vaidas Klumbys BNS teigė, kad Karaliaučiaus uosto planuose yra labai daug nežinomųjų.

„Labai daug nežinomųjų šioje situacijoje: apie kokias šalis jie galvoja, koks laivų reisų dažnumas, kiek laivų, kokios muitinės procedūros. Teorinės galimybės visada egzistuoja, tačiau praktiškai tai nėra lengvai įgyvendinama. Žiūrint į rinką, būtų labai sunku matyti, kokie srautai, einantys per Lietuvą, galėtų būti aktualūs Kaliningradui“, - BNS sakė V.Klumbys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anot jo, šiuo metu susiformavę „ro-ro“ srautai neatrodo galintys būti aktualūs Kaliningradui.

Rusijos uostų asociacija prognozuoja, kad 2018 metų viduryje pastačius 153 mln. eurų vertės uostą, dalį „ro-ro“ krovinių srauto būtų galima perimti iš Klaipėdos. Asociacija skelbia, kad naujasis uostas Pionerske per metus aptarnaus 80 tūkst. keltų bei 225 tūkst. kruizų laivų keleivių, priims daugiau kaip 370 metrų ilgio lainerius. Planuojama, jog per metus bus perkraunama 80 tūkst. vienetų „ro-ro“ krovinių, iš Klaipėdos uosto perimant dalį jų srauto. Autorius: Artūras Ketlerius

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų