Maisto produktų krepšelis pinga ir tuštėja. Pastebėję, kad žmonės nebeįperka kasdienių maisto prekių, gamintojai jau mažina kai kurias kainas.
„Kauno diena“ šeštadienį rašo, kad šį rudenį pirkėjai produktus renkasi ypač atidžiai žiūrėdami į jų kainą – stambieji prekybininkai jau užfiksavo, kad visuose miestuose iš lentynų greičiausiai iššluojami pigiausi produktai.
„Dar neseniai gyventojai pirkdavo viską, kas pakliuvo po ranka, dabar to nebėra. Prieš dėdami prekę į krepšelį, pirkėjai gerai pagalvoja, ar jos tikrai reikia“, – sako prekybos centrų „Maxima“ atstovė spaudai Reneta Saulytė.
Prekybos įmonių asociacijos vykdomasis direktorius Marius Busilas įsitikinęs, kad daugelis gamintojų, susidūrę su ekonominiais sunkumais, yra pasirengę peržiūrėti produkcijos kainas ar jas sumažinti.
„Vyksta intensyvios prekybininkų ir tiekėjų derybos, ieškoma būdų atpiginti būtiniausius maisto produktus, nes krizei gilėjant žmonėms bus vis sunkiau įsigyti maisto“, – aiškina M. Busilas.
Bendrovės „Suslavičius–Felix“ direktorius Darius Taraila pastebi, jog tikroji pirkėjų perkamoji galia paaiškės, kai šie gaus pirmas sąskaitas už šildymą, susimokės už pabrangusią elektrą – padidėjus išlaidoms, o atlyginimams nekylant, žmonės pinigus leis atidžiau ir gamybininkams esą prasidės sunkmetis.
Žuvies produktų gamintojos „Norvelita“ vadovas Jordanas Kenstavičius savo ruožtu tvirtina, kad vietos rinkoje bendrovė jau dirba nuostolingai, bet produkcijos branginti nedrįsta, rašo „Kauno diena“.