Susisiekimo ministerija pradeda naują saugaus eismo komunikacijos kampaniją „Verta“, kuri gerokai skirsis nuo buvusių panašių projektų.
Šįkart nuspręsta nebenaudoti žmonių bauginimo, rodant avarijas ir jų pasekmes, o įtikinti saugiai elgtis kelyje per praktinės naudos rodymą.
„Eismo dalyviams nusprendėme akcentuoti teigiamo elgesio kelyje privalumus. Jei vairuoji kultūri
ngai – išleidi mažiau pinigų baudoms, apsaugai save ir kitus. Jei paisai eismo taisyklių – esi harmoningame sambūvyje su gamta ir aplinka“, – sakė susisiekimo viceministras Rimvydas Vaštakas.
Naujovišką, metus truksiančią reklaminę kampaniją sudarys penkios esminės kryptys – „Alkoholis“, „Greitis“, „Saugos diržai“, „Atšvaitai“ ir „Vairavimo kultūra“.
Norint, kad kampanija duotų didesnį efektą, Susisiekimo ministerijoje penktadienį pasirašytas Susisiekimo ministerijos, Švietimo ir mokslo ministerijos, Policijos departamento ir Lietuvos automobilių direkcijos vadovų susitarimas dėl veiksmų koordinavimo vykdant saugaus eismo gerinimo priemones.
„Kelių institucijų bendradarbiavimas ir bendri veiksmai turėtų atnešti geresnių rezultatų. Pavyzdžiui, jei policija vykdys prevencinę akciją dėl atšvaitų naudojimo, mes tuo pat metu inicijuosime atšvaitų reklamos skleidimą per žiniasklaidą, skleisime informaciją viešose vietose, organizuosime švietėjiškus renginius“, – vieną iš būsimo bendradarbiavimo pavyzdžių nurodė R. Vaštakas.
Vykdant švietėjišką veiklą nuspręsta aktyviai naudoti ir modernias komunikacijos priemones – bus sukurta interneto svetainė www.saugukelyje.lt ir „Facebook“ sritis, kurioje žmonės galės diskutuoti apie saugų eismą, dalyvauti akcijose.
Šių metų kampanijos moto lakoniškas – „Verta!“. Nedrausmingiems vairuotojams taip siūloma paklausti savęs – „ar tikrai verta taip blogai elgtis kelyje?“.