Naujos statybos name nuo pat jo pastatymo apsigyvenusi Žilvino šeima sako nesitikėjusi, kad net ir čia sąskaitos už suvartotą šilumą gąsdins – už nedidelį trijų kambarių butą tekdavo kloti kaip už senos statybos kiaurą namą.
Priežastis pasirodė kur kas rimtesnė: šilumos sistemą prižiūrinti bendrovė nežinia kiek laiko gyventojams pateikdavo kito buto skaitiklio rodmenis.
Nenuostabu, kad susidarė kelis šimtus eurų siekianti skola. Tačiau šios klaidos sprendimo būdas pribloškė dar labiau. Šįryt gyventojai išgirdo koridoriuje darbininkus – šie esą jau buvo sukeitę skaitiklius vietomis. Šį vaizdą pašnekovas užfiksavo šįryt, kai pakėlus triukšmą, skaitikliai buvo atkeisti atgal.
Pašnekovas šiame name gyvena dešimtmetį, skaitikliai esą per tą laiką keisti nebuvo. Galima tik spėlioti, kiek metų klaida sąskaitose buvo, bet pašnekovo ir kaimynų skaitiklių duomenys skiriasi dvigubai. Gyventojas spėlioja, ar dažnai taikoma tokia praktika, kai klaida sprendžiama tiesiog gyventojams nežinant sukeitus skaitiklius. Namą administruojanti bendrovė patvirtino, kad jos darbininkai šiandien daugiabutyje lankėsi.
Iki rugsėjo namo šilumos duomenimis rūpinosi bendrovė „Lamberta“.
Normalu, kad apsigyvenus name vos jį pastačius, visų skaitiklių duomenys, ko gero, buvo vienodi. Tačiau vėliau vieni šildėsi daugiau, kiti mažiau. Pasak direktoriaus, negalėjo būti taip, kad skaitiklių duomenys sumaišyti bėgant metams – esą klaida buvusi nuo pat pradžių.
Gyventojams telieka susirasti visas gautas sąskaitas ir su jomis kreiptis į namo administratorių – „Vitės valdas“ – teks ieškoti, kada padaryta klaida.
Plačiau apie TV3 reportaže