• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Antradienio rytą Vilniaus vairuotojai suprato, kad vairuoja ne autobusą

Per 1,5 val. sustabdyta daugiau kaip 60 pažeidėjų (papildyta 10:55)

Vilniuje, ties Šeškinės kalno papėde, policijos pareigūnai gaudė leistino greičio, naudojimosi A juosta tvarkos ir kitų Kelių eismo taisyklių pažeidėjus. Kiek daugiau kaip per 1,5 val., preliminariais duomenimis, pareigūnams įkliuvo 61 pažeidėjas. O ką jau kalbėti apie tuos, kurie pavojingai manevruodami spėjo grįžti į leistiną eismo juostą ir kiek drebėti pradėjusiomis rankomis išvengė transporto priemonę stabdančio pareigūnų mosto.

Vilniuje, ties Šeškinės kalno papėde, policijos pareigūnai gaudė leistino greičio, naudojimosi A juosta tvarkos ir kitų Kelių eismo taisyklių pažeidėjus. Kiek daugiau kaip per 1,5 val., preliminariais duomenimis, pareigūnams įkliuvo 61 pažeidėjas. O ką jau kalbėti apie tuos, kurie pavojingai manevruodami spėjo grįžti į leistiną eismo juostą ir kiek drebėti pradėjusiomis rankomis išvengė transporto priemonę stabdančio pareigūnų mosto.

REKLAMA

Papildyta vaizdo medžiaga.

Ankstyvas antradienio rytas. Laikas – nuo 7.15 val. iki 9 val. Dalis nuo Šeškinės kalno į centro pusę važiuojančių automobilių lėtai juda transporto spūstyje. Bet kantrybės turi toli gražu ne kiekvienas, todėl pabando gudrauti ir spustelėję greičio pedalą stebuklingai virsta „sostinės viešojo transporto arba taksi“ vairuotoju. Bent jau savo gražiame iliuzijų pasaulyje. Tačiau pareigūnų mostas sustoti sugrąžina vairuotojus į realybę. Už Kelių eismo taisyklių pažeidimą skiriama bauda daugelį priverčia susimąstyti.

Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių patrulių rinktinės būrio vadas Viktoras Pavlovas pasakojo, kad didžioji dalis per reidą užfiksuotų pažeidimų buvo susiję su važiavimu viešojo transporto juosta ir ištisinės linijos kirtimu.

REKLAMA
REKLAMA

„Surašydami protokolą registruose tikrinome vairuotojus, kartu buvo pastebėti greičio matavimo pažeidimai, kurie buvo užfiksuoti stacionariais matuokliais.Šįryt surašėme tris tokius protokolus. Vienas protokolas buvo surašytas už vaikų vežimą nepritaikius specialios kėdutės. Dar vienas automobilis buvo nedraustas“, -– pažeidimus apibendrino V. Pavlovas.

REKLAMA

Dažniausiai vairuotojai aiškina, kad jų niekas neįleido į leistiną automobiliams eismo juostą, todėl jie nusprendę važiuoti viešajam transportui skirta eismo juosta.

„Jeigu būtų dirbę daugiau pareigūnų, rezultatai būtų buvę visiškai kitokie. Pažeidėjų buvo daug, tačiau ne visus spėta sustabdyti. Žmonės skuba, nesugeba susiplanuoti laiko. Nori būti pirmesni, greitesni už kitus, todėl rizikuoja“, – pabrėžė V. Pavlovas.

Anot jo, problemą būtų galima spręsti platinant gatves: „Transporto tik daugėja, todėl padėtis Vilniaus gatvėse sunkėja kiekvienais metais.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų