• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Baigiantis mokslo metams ir jau ruošiantis kitiems birželio 4 d. Mykolo Romerio universitete (MRU) rengiama apskritojo stalo diskusija „Koks turėtų būti šiandienos mokytojas“. Renginio metu kartu su moksleiviais, jų tėvais, pedagogais, švietimo politikais ir akademine bendruomene bus aptariamos švietimo inovacijos ir pedagogo vaidmuo ugdant visuomenės technologinį, teisinį ir ekonominį raštingumą.

Baigiantis mokslo metams ir jau ruošiantis kitiems birželio 4 d. Mykolo Romerio universitete (MRU) rengiama apskritojo stalo diskusija „Koks turėtų būti šiandienos mokytojas“. Renginio metu kartu su moksleiviais, jų tėvais, pedagogais, švietimo politikais ir akademine bendruomene bus aptariamos švietimo inovacijos ir pedagogo vaidmuo ugdant visuomenės technologinį, teisinį ir ekonominį raštingumą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Akivaizdu, kad šalyje įsigali naujoji švietimo paradigma, akcentuojanti edukacinėmis technologijomis praturtintą mokymąsi kaip visą gyvenimą trunkantį procesą. Šiame kontekste kinta švietimo sistemos, mokyklos ir pedagogų veiklos situacija“, - būtinybę reaguoti į pokyčius akcentuoja viena diskusijos organizatorių MRU profesorė dr. Valdonė Indrašienė.

REKLAMA

Pedagogo technologinis raštingumas – viena opiausių šiandienos temų, liečiančių mokyklą, sako V. Indrašienė. MRU Edukologijos ir socialinio darbo instituto direktorė pastebi, kad neretai besimokantieji kaip skaitmeninio pasaulio čiabuviai pranoksta savo ugdytojus įvairiose technologijų taikymo srityse. „Todėl būtina nuo tradicinių aplinkų kūrimo ir klasikinių veiklų pereiti prie laisvojo ugdymo paradigmos realizavimo, siekiant kryptingo holistinio asmenybės formavimo“, - naujus metodus ir mokytojų rengimo gaires aptarti kviečia V. Indrašienė. - „Juk be technologijų išmanymo ir panaudojimo mokymasis dabar tiesiog neįmanomas, todėl būtina įgyti edukacinių technologijų valdymo gebėjimus“.

REKLAMA
REKLAMA

Kita svarbi tema, kuri bus paliesta diskusijoje - teisinis švietimas ir teisinės sąmonės ugdymas. Lietuvoje plėtojama mokyklų savarankiškumo ir lyderystės kultūra suponuoja poreikį skatinti šiandieninio mokytojo asmeninę lyderystę. Mokytojas turi tapti ne tik puikiu savo srities žinovu, gebančiu mokyti kitus, bet ir savarankiška, aukštos kultūros asmenybe, norinčia lavintis, naudotis naujausiais mokslo pasiekimais bei visapusiškai ugdyti kiekvieną besimokantįjį – modernios, tvarios visuomenės kūrėją. Esminė šio siekio realizavimo sąlyga – mokytojo gebėjimas kurti saugią mokyklą – kūrybingą, ugdymui palankią ir multikultūrę aplinką, kurioje visi bendruomenės nariai žino ir geba atsakingai naudoti savo laisves ir teises, - teisinio švietimo svarbą pabrėžia MRU profesore dr. V. Indrašienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pedagogai teigia, kad jaunimo teisinis, finansinis, verslumo pagrindų mokymas yra visos valstybės problema ir uždavinys. Todėl taip pat diskutuotina, kad aukštosios mokyklos turėtų rengti ne tik tradicinius atskirų dalykų mokytojus, bet ir naujų profesijų pedagogus, pvz., pedagogus-teisininkus, pedagogus-finansininkus.

REKLAMA

Apskritojo stalo diskusija „Koks turėtų būti šiandienos mokytojas“ vyks birželio 4 d. 13 val. Mykolo Romerio universitete I-414 auditorijoje.

Diskusijoje dalyvauti ketina Moksleivių parlamento nariai, Tėvų forumo, Seimo, Švietimo ir mokslo bei Teisingumo ministerijos, Ugdymo plėtotės centro, Švietimo centrų asociacijos, Švietimo centrų atstovai, mokyklų direktoriai, mokytojai ir pedagogus rengiančių aukštųjų mokyklų atstovai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų