• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Socialiniame tinkle „Facebook“ vilnietė pasidalijo rasta reklama pašto dėžutėje. Moteris vieno Vilniaus mikrorajono gyventojus vienijančioje grupėje klausė, ar ji vienintelė rado skrajutę, kurioje buvo informacija apie Vilniaus laidojimo namus Karoliniškių mikrorajone.

29

Socialiniame tinkle „Facebook“ vilnietė pasidalijo rasta reklama pašto dėžutėje. Moteris vieno Vilniaus mikrorajono gyventojus vienijančioje grupėje klausė, ar ji vienintelė rado skrajutę, kurioje buvo informacija apie Vilniaus laidojimo namus Karoliniškių mikrorajone.

REKLAMA

Skrajutėje pavaizduota šarvojimo salė su karstu, o greta jo išvardytos visos ritualinės paslaugos, atliekamos laidojimo namuose. 

Įrašas sulaukė daugybės komentarų ir reakcijų apie tai, kad tokios reklamos yra nederamos, o jautresnius žmones ypač papiktino mirties tema dalijami lankstinukai, randami pašto dėžutėje. 

Gyventojams antrina ir komunikacijos specialistai, kurie vieningai tvirtina, kad reklamuoti laidojimo ritualus arba įmones, teikiančias tokias paslaugas, reikėtų kiek subtiliau. 

REKLAMA
REKLAMA

Netinkamu metu atsiradusi netinkama reklama

Kūrybos agentūros „Idea Vilnius“ vadovas Jonas Valatkevičius sako, kad tokia situacija, kuomet žmonės gauna jų poreikius neatitinkančią reklamą, yra gana įprasta. „Šiuo atveju verslas taip įsiveržia pas žmogų, su pasiūlymu, kuris tuo metu yra visiškai neaktualus.

REKLAMA

Kadangi šis pasiūlymas yra susijęs su mirtimi, kas yra pakankamai jautru, aš visiškai nesistebiu, kad dalis žmonių pasijuto šiek tiek nejaukiai.

Čia yra netinkamu metu netinkamiems žmonėms pateiktos reklamos atvejis. Galbūt šiek tiek aštresnis ir radikalesnis, tiesiog verslas nepataikė“, – teigė J. Valatkevičius.

Reklamos specialistas Audrius Savickas pritaria nuomonei, kad tokia reklama atsirado netinkamu metu. Tačiau specialistas neskuba kritikuoti paslaugos pardavėjo.

REKLAMA
REKLAMA

„Laidojimo namų paslauga yra sudėtingai reklamuojama, nes tu priverti žmogų mąstyti apie tai, apie ką jis galbūt nenorėtų galvoti.

Panašiai sunkiai reklamuojamos yra ir draudimo paslaugos, kai tu turi priversti žmogų susimąstyti apie situacijas, apie kurias jis nelinkęs susimąstyti ir nelabai nori galvoti. Žmonės linkę atsiriboti nuo šių reklamų“, – komentavo A. Savickas.

Reikia jautriai kalbėti

Paklausus, kaip turėtų save pristatyti laidotuvių namų paslaugas teikiančios įmonės, specialistai kalba apie kitokius reklamos būdus. Internetiniai puslapiai, pristatantys teikiamas paslaugas, tinkamai atlikta puslapio optimatizacija ir raktažodžiai – tokias papildomas alternatyvas siūlo tiek J. Valatkevičius, tiek ir A. Savickas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tačiau reikia nepamiršti ir tinkamai suformuluotų žodžių. „Reikia jautrumo. Reikia suprasti, kad tai yra sudėtinga tema, todėl būtina tinkamai paruošti pasiūlymą.

Pavyzdžiui, pasidėkite mūsų telefoną ar mūsų lankstinuką į tamsiausią stalčių ir mes džiaugsimės, jeigu jums to niekada neprireiks. Pasiūlymas kažką daryti turi būti tinkamai paruoštas.

REKLAMA

Jautrumas, pasiūlymas, žodžiai tinkamai suformuota žinutė ir, tikėtina, kad ta neigiama reakcija nebus didelė“, – komentavo A. Savickas.

J. Valatkevičius taip pat siūlo kitokias alternatyvas. „Ko gero, apie tai galima kalbėti įvairiais būdais, nebūtinai siūlant ar tiesiogiai siūlant savo paslaugą, kad dar nemirštantis žmogus nepriimtų to kaip siaubo filmo scenarijaus“, – sakė J. Valatkevičius.

Žmonės džiaugėsi suteikta informacija

UAB „Ligamis“ direktorius Bronislovas Polonskis tv3.lt sakė, kad gausiai apgyvendintose Karoliniškėse ilgą laiką nebuvo laidojimo namų, todėl susidūrę su artimo žmogaus netektimi gyventojai turėjo ieškoti šarvojimo salių kituose Vilniaus mikrorajonuose.

REKLAMA

Atidarę naujus laidojimo namus informavome gyventojus apie patogioje vietoje įsikūrusį ritualinių paslaugų centrą. Tie žmonės, kurie jau pasinaudojo mūsų paslaugomis, minėjo, kad yra gerokai patogiau turėti laidojimo namus netoliese, Karoliniškėse.

Netekties tema yra sunki ir subtili, todėl suprantame dalies gyventojų jautresnę reakciją. Nuoširdžiai atsiprašome, jei tokios skrajutės gavimas sukėlė neigiamų jausmų“, – teigė UAB „Ligamis“ atstovas.

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų