• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vaizdas vienoje iš Klaipėdos „Norfos“ parduotuvių nustebino pirkėją – į tv3.lt kreipėsi skaitytoja, užfiksavusi, kad parduotuvėje stovėjo ne viena dėžė, pilna supelijusių ir vartojimui netinkamų agurkų. „Norfos“ atstovas paaiškino, kad tokią situaciją galėjo lemti ne viena priežastis.

Vaizdas vienoje iš Klaipėdos „Norfos“ parduotuvių nustebino pirkėją – į tv3.lt kreipėsi skaitytoja, užfiksavusi, kad parduotuvėje stovėjo ne viena dėžė, pilna supelijusių ir vartojimui netinkamų agurkų. „Norfos“ atstovas paaiškino, kad tokią situaciją galėjo lemti ne viena priežastis.

REKLAMA

Į tv3.lt naujienų portalo redakciją kreipusis klaipėdietė Sandra (vardas ir pavardė redakcijai žinomi – aut. past.) pasidalijo nuotraukomis ir atkreipė dėmesį, kad į tokius dalykus neturėtų būti žiūrima pro pirštus.

„Manau, tokie dalykai neturėtų būti tiesiog apeinami. Didžiulis kiekis, 4-5 dėžės supuvusių ir supelijusių agurkų, kažin, ar bent vienas sveikas“, – rašė moteris.

Sandros teigimu, vaizdas užfiksuotas pirmadienį, gruodžio 19 d., Klaipėdoje esančio „Grandus“ prekybos centro „Norfa“ parduotuvėje.

REKLAMA
REKLAMA

Atsiprašė už nepatogumus

Susisiekus su „Norfos“ atstovu spaudai Dariumi Ryliškiu šis atsiprašė pirkėjos, jei tai sukėlė nepatogumų, ir paaiškino, kodėl taip galėjo nutikti.

REKLAMA

„Kai iškraunamos dėžės ir vyksta atrinkimas, tokių dalykų gali pasitaikyti. Tuomet tokie agurkai šalinami. Kiekvienoje dėžėje gali kažkiek agurkų ar bet kokių kitų daržovių būti sugedusių, paskui jos atrenkamos“, – aiškino D. Ryliškis.

Atstovo teigimu, pagrindinis daržovių atrinkimas vyksta iki 10 val. ryto, vėliau dienos eigoje produkcija perrenkama pagal poreikį. Sandros teigimu, nuotraukos užfiksuotos tarp 9.30-10 val. ryte.

REKLAMA
REKLAMA

„Matyt, vyko didysis atrinkimas, galbūt nufotografavo tuos, kurie jau buvo atrinkti ir sudėti į atskiras dėžes, išrinkti“, – vieną iš galimų scenarijų pateikė „Norfos“ atstovas spaudai.

D. Ryliškis taip pat padėkojo pirkėjai, kad neliko abejinga ir atkreipė dėmesį į netinkamą produkciją – pirkėjai taip pat padeda kontroliuoti, kad parduodamos prekės būtų kokybiškos.

Skaitytoja taip pat pažymėjo, kad pasidalinus nuotraukomis sulaukė nemažai žinučių, kad prekybos centre trūksta darbuotojų. Pasiteiravus D. Ryliškio, ar tai galėjo būti priežastis, kodėl lentynose užfiksuota vartojimui netinkama produkcija, pašnekovas patikino, kad su šia problema nesusiduria:

„Mes negalime skųstis, kad mums trūksta darbuotojų. Aišku, yra žmogiškasis faktorius. Galbūt kažkuriuo metu darbuotojai gali kažko nepadaryti, tokių dalykų gali pasitaikyti.

Bet yra tokia tvarka, kad ryte viskas atrenkama, o paskui vyksta nuolatinė priežiūra. Tokia yra nustatyta tvarka.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų