Norėdama nustebinti mamą Simona užsakė tulpių puokštę mamai „Interflora“ įmonėje. Šeštadienio rytą mergina išrinko tulpių puokštę ir nurodė mamos adresą Kėdainiuose.
Tačiau puokštė, kuri pasiekė mamos namus, nebuvo panaši į tą, kurią užsakė Simona, vietoj tulpių buvo naudojamos visai kitos gėlės.
„Pati gyvenu Anglijoje ir norėjau nustebinti. Gal ir pavėluotai užsakiau, bet dėl užsakymo man nieko nepranešė. Gavau tik patvirtinimą. Gavus puokštę mama apsidžiaugė, bet aš nelabai. Užsakiau vidutinio dydžio spalvotų tulpių puokštę už 31 eurą. Už pristatymą į namus dar 7 eurai“, – pasakoja Simona.
Mergina sako, jog suprastų situaciją geriau, jeigu įmonė būtų susisiekusi ir pranešusi, kad nėra tulpių bei bandytų kartu ieškoti alternatyvų.
„Deja... Nusiuntus elektroninį laišką, jokio atsakymo taip pat negavau. „Facebook“ pastebėjau nemažai nusiskundimų šia kompanija. O kitoms pasisekė, gavo puokštes pagal užsakymą ir žymiai labiau prieinamesnę kainą“, – sako mamą nustebinti norėjusi mergina.
Naujienų portalui susisiekus su „Interflora“ įmonės atstove, ji sakė, kad buvo tikrai neįtikėtinai didelis srautas užsakymų ir sekmadienį po 12 val. užsakymų nepriėmė.
„Internetinėje svetainėje perspėjome visus užsakovus, kad jie turi atsižvelgti į tai, jog floristai gali neišpildyti visų lūkesčių, kaip mato nuotraukose“, – nurodo ji.
Pasak įmonės atstovės, Kėdainiuose floristas improvizavo, nes greičiausiai arba pritrūko tulpių, arba jas spėjo išpirkti, nes mažesniuose miestuose gėlių trūkumas jaučiamas stipriau nei didmiesčiuose.
Taip pat ji sako, kad prieš motinos dieną įmonės internetiniame puslapyje buvo nurodyta, jog dėl išskirtinai didelio užsakymų skaičiaus ir dėl sutrikusio gėlių tiekimo, susijusio su pandemija – pristatytos puokštės gali skirtis nuo pavaizduotos nuotraukoje, tiek pasirinktų gėlių rūšimis, tiek spalvine gama. Tačiau buvo akcentuojama, kad kaina atitiks tą, kurią sumokėjo. Be to, įmonė nurodė, kad dėl susiklosčiusios padėties pretenzijos ir skundai nepriimami.
„Šiais metais dėl ypatingos situacijos, Motinos dienai skirtų užsakymų buvo nepaprastai daug. Džiaugiamės, kad gėlės ir nuoširdūs linkėjimai pasiekė mamas. Kaip anksčiau skelbėme tinklalapyje, floristų gėlių pasirinkimas šiemet buvo ribotas, o kai kurie floristai nesugebėjo pagaminti užsakymuose nurodytų ir reikiamų spalvų puokščių.
Sužinoję anksčiau apie ribotas mūsų floristų galimybes, manėme, kad į tai bus atsižvelgiama ir darant užsakymus. Apie tai informavome mūsų internetinėje svetainėje. Atsiprašome „Interflora“ Lietuvos floristų vardu tų, kurių lūkesčiai negalėjo būti visiškai įgyvendinti. Dėkojame už supratingumą“, – rašoma jų internetiniame puslapyje.