• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vilnietė Janina (vardas ir pavardė redakcijai žinomi) nebegali tylėti dėl to, kas dedasi parduotuvėse. Ji sako nuėjusi į parduotuvę „Rimi“ Antakalnio gatvėje ir liko tiesiog apgauta.

Vilnietė Janina (vardas ir pavardė redakcijai žinomi) nebegali tylėti dėl to, kas dedasi parduotuvėse. Ji sako nuėjusi į parduotuvę „Rimi“ Antakalnio gatvėje ir liko tiesiog apgauta.

REKLAMA

Nors ji neslepia itin gerbianti šį prekybos tinklą dėl tvarumo, tačiau šį kartą ją itin papiktino savitarnos kasos.

Vis tik jos skundas tikrai pagrįstas, mat su situacija susipažinusi „Rimi Lietuva“ Komercijos operacijų vadovė Olga Suchočeva patvirtino šią parduotuvės klaidą. 

Pasipiktino svoriu kasoje

„Dažnai pasitaiko, kad savitarnos kasos užstringa, tada ateina kasininkė ir išsprendžia problemas. Seniai pastebėjau, kad dažniausiai kasa užstringa tada, kai perku daržoves su nuolaida, pavyzdžiui, brokolius arba salierų kotus.

Taigi, aš pirkau salierus ir kasa man parodė neatitikimą. Atlėkusi kasininkė viską įprastu būdu sutvarkė, tačiau aš paprašiau pasverti salierus ir pasakyti, koks realus jų svoris.

REKLAMA
REKLAMA

Tada likau apšaukta, neva kaip aš nematau, koks parašytas svoris – ant pakuotės buvo nurodyta 450 gramų“, – pasakojo moteris.

REKLAMA

Perspėja pirkėjus

Vis tik pirkėja buvo įsitikinusi, kad prekė sveria mažiau. „Laimei, pamačiau netoliese kitą pardavėja, nes maniškė nubėgo prie kitų pirkėjų, ir ji atėjo pasverti. Pasvėrusi pamatė, kad jie sveria 312 gramų! Tai net 138 gramais mažiau, nei nurodyta ant pakuotės.

Abi likome nemaloniai nustebusios. Juk jeigu perku prekę su nuolaida, tai už tą patį svorį moku mažesnę kainą, bet jeigu mažesnę kainą moki už mažesnį svorį, tai kokia čia nuolaida? Tai tiesiog pirkėjų „išdūrinėjimas“.

REKLAMA
REKLAMA

Kai nuėjau vėliau į parduotuvę, situacija nebuvo pasikeitusi. Žinau, kad prekybininkai prisigalvoja įvairių triukų, kaip apmulkinti naivius ir skubančius pirkėjus, bet kokio rafinuoto būdo dar nebuvau mačiusi“, – guodėsi vilnietė.

Atsiprašė už klaidą

Kaip tv3.lt sakė „Rimi Lietuva“ Komercijos operacijų vadovė Olga Suchočeva, netrukus po šio kreipimosi buvo pradėtas vidinis patikrinimas. Jo metu išsiaiškinta, kad pirkėjo skundas buvo pagrįstas. „Laikinai stabdome prekybą šia preke visose „Rimi“ tinklo parduotuvėse.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Siekiant išvengti netikslumų, daugumos mūsų asortimente esančių pakuotų vaisių ir daržovių svoris tikrinamas prekių priėmimo metu. Produktai tikrinami visi, be išimties, tačiau pakuotės parenkamos atsitiktine tvarka. Po šios situacijos pertikriname visas nurodytos partijos pakuotes bei sustiprinome šio produkto priėmimo kontrolę.

Salierams buvo taikoma speciali nuolaida, tačiau ši akcija nėra susijusi su minėtais svorio neatitikimais.

Skiriame didelį dėmesį tam, kad prekių informacija ant pakuočių būtų tiksli, o jų kainos ir svoriai teisingi. Dar kartą dėkojame pirkėjui už pastabumą, šią klaidą taisome ir tikimės panašių atvejų ateityje išvengti.“

Žiūrėti visose parduotuvėse kainas, svorius, nes bardakas baisus, į kompiuterius vienos kainos suvestos, prie prekės kitos. Mausto kiekvienam žingsnyje
Pisk konservu sukčiui i snuki
Pisk konservu sukčiui i snuki
Pirkėjas perka is PARDUOTUVES, konservu pedofile. Parduotuvė atsakinga uz teisinga informacija.
Visur Lietuvoj apgavikai.O valdzioj tuo labiau.Tai ko noret is eiliniu.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų