Pora nusprendė viešai dalintis tuo, kas vyksta jų gyvenime. Į jų įrašus bei kelias istorijas regauoja ir draugai, ir net nepažįstami žmonės.
Ar viešai aiškintis santykius – teisingas pasirinkimas? O gal tai – geras triukas, siekiant padidinti sekėjų skaičių?
Siekia populiarumo
Apie tai drąsiai kalba Garsenybių instagramo vedlė, marketingo įmonės Monikara Agency įkūrėja Monika Ra ir sako, kad po visu šiuo skandalu gali slėptis lengvi sekėjai ir net naujas verslas. Būtent taip ji vertina viešus Lauryno Suodaičio pasisakymus instragrame.
„Jeigu šnekame apie opias Lietuvos temas, tai viešinimas ir klausimų kėlimas yra labai normalus ir suprantamas – būtent tokia yra blogerio pareiga.
Pavadinkime tai švietėjišku turiniu. Vis tik dauguma tai daro dėl populiarumo – lengvi sekėjai. Vėliau jau gali galvoti ir apie naują verslą, jo planavimus. Ir nereikia slėpti – instragramas šandien yra rimtas verslas“ – kalba ekspertė.
Už įrašą – 800 eurų
Ji pateikė ir statistikos apie tai, ką suteikia anketa su, pavyzdžiui, 80 tūkstančių sekėjų: „Tai savo produktų lengvas ir greitas pardavimas dideliais kiekiais. Tokio profilio reklama kainuoja 500 eurų už istorijų seriją. O įrašo kaina – nuo 800 eurų už vienetą.“
Monikos teigimu, Lauryno Suodaičio vieši pasisakymai ir kalbėjimas apie santykius bei jų aiškinimąsi – pigus triukas, norint padidinti sekėjų skaičių: „Taigi, kitaip tariant, jeigu žmogus, kuris trejus metus praleido prie vieno didžausio blogerio ir matė pelną, kuris per metus siekia pusantro milijono, tikrai kelia istorijas, nes nori apsiginti? Per pirmą parą jam užaugo sekėjų daugiau nei 30 tūkstančių.
Aš tikrai nepatikėsiu. Gal, jeigu tai būtų moteris, kurią valdo emocijos ir jai natūralu išsiverkti, tačiau vyrai paprastai vadovaujasi šalta logika ir tikrai nekelia istorijų dėl noro „apsiginti.“ Tai daroma tam, kad prikaustytų naujų sekėjų dėmesį. Tai, mano nuomone, yra tikriausia manipuliacija ir rimto verslo pradžia“, – sako Monika.
Pasekmes pajaus vaikai
Vis tik ji atkreipia dėmesį, kad toks staigus išpopuliarėjimas atneša pasekmes ir ypač tada, kai šeimoje yra vaikų:
„Nepamirškime vieno svarbaus fakto – pirmo įspūdžio niekada nepakeisi ir per ką išpopuliarėjai, tai velkasi dar ilgai. Tai nėra švietėjiškas turinys. Tai tikriausias skalbinių skalbimas viešai. Jei nori apsiginti, susirenki faktus ir eini duoti vieną gerą interviu“, – aiškina marketingo įmonės įkūrėja.
Taip pat kviečiame žiūrėti ir Viktorijos bei Lauryno Suodaičių pokalbį apie šeimą, santykius bei meilę.