Tūstančiai tarp Prancūzijos, Didžiosios Britanijos bei Belgijos įstrigusių keliautojų gali lengviau atsikvėpti – „Eurostar“ pažadėjo paleisti kai kurias traukinų linijas, tačiau visiškai atnaujinti darbo nežada.
Kompanijos atstovai, po tris dienas trukusio darbo sutrikdymo, palikusio 75000 žmonių be galimybės išvykti/ grįžti namo, pareiškė teiksiantys „ribotas“ paslaugas, tačiau tik tiems, kurie turėjo keliauti šeštadienį arba sekmadienį. Kitais bus pasirūpinta ateinančiomis dienomis.
„Eurostar“, kompanija jungianti Didžiąją Britaniją ir Europą, susidūrė su problemomis dėl gausaus sniego, patekusio į variklius bei sukėlusio elektros gedimus. Situacija buvo tokia kritiška, jog prezidentas Nicolas Sarkozy asmeniškai pasikvietė kompanijos vadovą ir liepė jam atnaujinti veiklą iki antradienio.
„Tai buvo išbandymas mūsų traukiniams, kurio jie neišlaikė. Turime pagalvoti, kaip juo patobulinti“, - kalbėjo „Eurostar“ vadovas Richardas Brownas. Jis pridūrė, jog normaliai traukiniai funkcionuoti pradės tik po šv. Kalėdų.
Chaosas prasidėjo, kuomet penktadienį šiaurės Prancūzijoje dėl sniego ir šalčio sugedo penki traukiniai, Tuomet 2000 keleivių naktį buvo įkalinti po vandeniu esančiame kanale, jungiančiame Angliją ir Prancūziją.
Daugelis keleivių skundėsi dėl elgesio su jais. „Aš ateinu čia kasdien ir stengiuosi būti stipria. Ateinu čia kasdien, tačiau tokia nuvargusi ir be jokios informacijos“, - vos tramdydama ašaras kalbėjo britų turistė Sze-Wei Lu Gare du Nord stotyje Paryžiuje.
„Eurostar“ atstovai pareiškė, jog nukentėjusiems keleiviams bus kompensuota. Jie gaus dvigubą bilieto kainą atitinkančią pinigų sumą, t.y. iki 170 eurų bei jiems bus apmokėtos visos taksi ar viešbučio išlaidos.
Kiti galės savo bilietus pakeisti vėlesniam laikui.