• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjusią savaitę Lietuvos turizmo informacijos centras (TIC) Londone pradėjo Lietuvos reklaminę kampaniją viename populiariausių kelionių ir laisvalaikio tinklalapių www.lastminute.com. Tai jau antroji tokio pobūdžio kampanija, skirta D.Britanijos rinkai. Kaip ir pirmąjį kartą, kampanija inicijuota siekiant paskatinti turistus aplankyti Lietuvą ne sezono metu ir pristatyti Vilnių - Europos kultūros sostinę 2009.

REKLAMA
REKLAMA

„Pirmasis bandymas buvo išties sėkmingas - kampanijos metu Lietuvos viešbučių bei skrydžių rezervacijos išaugo net 40 proc. Tai labai geras rodiklis, paskatinęs tiek mus, tiek lastminute.com derėtis dėl naujos kampanijos sąlygų 2008 metais“, - teigia Vaida Andriuškevičiūtė, Lietuvos TIC Londone vadybininkė.

REKLAMA

Lastminute.com yra vienas populiariausių laisvalaikio ir kelionių planavimo portalų, kuriame kas mėnesį lankosi 8 milijonai vartotojų. Šiuo metu tinklalapyje galima įsigyti bilietus į Vilniaus ir Palangos oro uostus, rezervuoti nakvynes Lietuvos viešbučiuose, užsisakyti savaitgalio išvykų į Lietuvą (angl. „City breaks“).

REKLAMA
REKLAMA

Šių metų kampanijoje daugiausia dėmesio skiriama Vilniui, kuris pristatomas kaip Europos kultūros sostine 2009. „Turime unikalią galimybę pakviesti britus aplankyti Vilnių ne sezono metu bei pristatyti gausius kultūros renginius, vyksiančius visus ateinančius metus“, - džiaugiasi Lietuvos TIC Londone direktorė Augusta Jaudegytė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lietuvos reklaminė kampanija kelionių portale tęsis iki lapkričio 15 d. Jos metu svetainės lankytojai išvys 1300000 reklaminių skydelių, kurie nukreips į atnaujintą Lietuvos pasiūlymų puslapį. Jame pateikta trumpa informacija apie Lietuvą bei kvietimas aplankyti Lietuvos TIC Londone interneto svetainę.  

REKLAMA

Prognozuojama, kad kaip ir praėjusias metais, reklaminė kampanija padės padidinti skrydžių ir viešbučių rezervacijų skaičių. Preliminariais duomenimis, nuo kampanijos pradžios šie rodikliai jau išaugo 10 proc., palyginus su tuo pačiu laikotarpiu 2007 metais.

Pirmoji Lietuvos TIC Londone inicijuota reklaminė kampanija vyko praėjusių metų lapkričio ir šių metų sausio mėnesiais. Lastminute.com svetainės lankytojai išvydo daugiau kaip 600 000 reklaminių skydelių, specialiai sukurtą Lietuvos pasiūlymų puslapį. Kampanijos metu išaugo viešbučių ir skrydžių rezervacijų skaičius, o Lietuvos TIC Londone svetainės lankomumas padidėjo dvigubai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų