Naujienų portalui tv3.lt vilnietė moteris rašo:
„Esu labai pikta: sergu, bandau prisiskambinti į Centro polikliniką ir ji net nesivargina sutvarkyti registratūros numerio. Negaliu užsiregistruoti nei mokamai, nei nemokamai konsultacijai, o paslaugos reikia skubiai. Tai dabar teks eiti privačiai ir mokėti didelius pinigus. Tai kodėl turiu mokėti PSD? Kodėl poliklinikos registratūros telefonas darbo dieną, 14 val. neveikia?!“
Nespėja atsakyti į visus skambučius
Reaguodama į nusiskundimą, VšĮ Centro poliklinikos administracija, tv3.lt portalui patikino, kad šiuo metu dėl patiriamos ekstremalios situacijos nepatogumų, kyla nesklandumai norint susisiekti su poliklinikos registratūra.
„Dėl intensyvaus planinių ir nuotolinių paslaugų teikimo skambinančiųjų į Skambučių centrą skaičius ypač išaugo. Įstaigai tikrai yra žinomi nesklandumai dėl fiksuojamų dažnų telefono linijų perkrovų ir nutrūkstančių nebaigtų pokalbių“, – aiškina situaciją VšĮ Centro poliklinikos administracija.
Pasak poliklinikos atstovų, didžiausi Skambučių centro linijų užimtumo pikai yra fiksuojami pirmadieniais (visą dieną, ypač po šventinio periodo) ir savaitės dienomis 6:45–7:45 val., 10:00–10:45 val. bei 16:00–18:00 val.
„Pavyzdžiui praėjusį trečiadienį, po šventinių dienų, iki 15:30 val. sulaukėme apie 28 tūkstančių skambučių. Labai gaila, bet dažnai gyventojai skambina ne dėl tiesioginių savo sveikatos priežiūros paslaugų, o kitais klausimais, pavyzdžiui, dėl išmokos po vakcinacijos gavimo, galimybių paso, socialiniais klausimais ir panašiai“, – tvirtina poliklinikos administracija.
VšĮ Centro poliklinika pažymi, kad pacientams rekomenduoja skambinti ne piko metu, geriausiai per mažiau apkrautas popietines valandas ir tą daryti prašo ne dažnesniu kaip 15 minučių intervalu, mat dažnai pokalbiai su registratūros darbuotojais užtrunka.
Tobulina Skambučių centro galimybes
Pasak VšĮ Centro poliklinikos administracijos, norint užtikrinti ir didinti Skambučių centro paslaugų prieinamumą ir kokybę yra toliau tobulinamos centro techninės galimybės.
„Šiais metais buvo praplėsti skambučių srautai, padidintas poliklinikos Skambučių centro operatorių skaičius, įdiegtos papildomos telefonijos linijos poliklinikos padalinių registratūrose, o taip pat 2 kartus padidintas Skambučių centro licencijų skaičius, suteikiant galimybę vienu metu dirbti iki 20 operatorių“, – teigia poliklinikos administracija.
Poliklinika pažymi, kad pacientai sveikatos priežiūros paslaugoms gali registruotis tiek internetu, tiek skambindami į Skambučių centrą telefonu (8 5) 244 2244, tiek ir atvykus į bet kurio padalinio registratūrą.
„Labai tikimės, kad artimiausiu metu pavyks įdiegti dar ir naujus Skambučių centro funkcionalumus ir užtikrinti paslaugų prieinamumą ir kokybę. Dėkojame savo pacientams už supratimą ir linkime geros sveikatos“, – atsiprašo dėl susiklosčiusios situacijos patiriant nesklandumus, bandant susisiekti telefonu su registratūra ,VšĮ Centro poliklinikos administracija.