e-LARČ „Rally Sarma“ finišas rezultatų prasme buvo dar karštesnis – tris lyderius skyrė vos trys su puse sekundės. Greičiausias buvo T. Wach, antras finišavo latvis Raivo Dabins, o trečia vieta atiteko suomiui Joonas Lonn. Tarp dviem ratais varomus automobilius pilotuojančių dalyvių pirmas ir vėl buvo P. Akerfelt, antras – iš Lietuvos ralio trasų puikiai pažįstamas Vladas Jurkevičius, trečias liko J. Niemela, kurį lietuvis aplenkė paskutiniame greičio ruože. Šiame etape dalyvavo ir „Hyundai“ gamyklinės komandos vairuotojas – Nikolay Gryazin, kuris treniruotėms aktyviai naudoja lenktynių simuliatorius.
Taip pat dalyvių gretas papildė ir būrys Lietuvos automobilių ralio čempionato lenktynininkų. Jau minėtam V. Jurkevičiui čia kompaniją papildė ir Aras Kalėda, Justas Simaška, Mantas Kutka, Henrikas Matijošaitis, Aisvydas Paliukėnas ir kiti.
AWD įskaitoje tarp lietuvių naujojo sezono staigmena tapo Deividas Navickas. Pirmajame etape jis buvo devintas absoliučiai ir antras tarp lietuvių, nusileidęs Arnui Kerbeliui bei pranokęs Arūną Gylį. Antrajame etape D. Navickas finišavo šeštoje pozicijoje absoliučiai ir nugalėjo lietuvių įskaitoje, pranokęs A. Gylį ir Igną Augustonį.
Kaip ir realiame Lietuvos ralio čempionate, taip ir jo kalendorių atitinkančiame e-LARČ, šiuo metu įsivyravusi keturių mėnesių sezono pertrauka. Belaukiant gegužės pabaigoje startuosiančio virtualaus „Rally Žemaitija“, e-LARČ organizatoriai žada šią pauzę užpildyti naujo formato varžybų serija. Pernai tai buvo mini pirmenybės, skirtos Lietuvos ralio istorijai, o apie šiųmečius specialiųjų varžybų planus žadama paskelbti artimiausiu metu.
Lietuvos automobilių ralio elektroninis čempionatas – e-LARČ yra oficialios virtualaus sporto pirmenybės, įtrauktos į Lietuvos automobilių sporto federacijos oficialių varžybų sąrašą. Tai yra pripažintas ir pirmasis pasaulyje nacionalinis ralio e-čempionatas pasaulyje, sparčiai augančioje simuliatorių nišoje.