Naujosios EMP2 platformos ir jos dinaminių savybių dėka naujasis „Peugeot 508 pasiekė“ pusiausvyrą tarp komforto ir automobilio valdymo tikslumo. Montuojant kėbulo detales, be jų suvirinimo, taip pat yra naudojami specialūs klijai, suteikiantys automobiliui tvirtumo ir ilgaamžiškumo. Palyginti su pirmtaku, šis automobilis gali būti iki 70 kilogramų lengvesnis.
Daugybė daiktadėžių ir dėtuvių, kurių bendroji talpa siekia 32 litrus, padidiną patogumą kelionėse, o išmaniesiems prietaisams įkrauti yra 4 USB lizdai ir 12V lizdai centrinėje konsolėje bei bagažinėje. Natūralu, kad automobilyje taip pat yra Apple Carplay , Android Auto ir Mirror Link jungtys, be to, bevielio telefono įkrovimo ir 3D navigacijos sistemos. Aukštos kokybės garso sistema pasirūpino akustikos įmonė Focal®.
Naujajame 508 modelyje įdiegta daug vairuotojo pagalbos sistemų, atitinkančių šiandienos reikliausių klientų lūkesčius ir naujausius EuroNCAP kriterijus:
- infraraudonųjų spindulių naktinio matymo NightVision sistema (pirmoji savo klasėje);
- automatinė avarinio stabdymo sistema, leidžianti aptikti pėsčiuosius ir dviratininkus važiuojant iki 140 km / h greičiu, taip pat, susidūrimo pavojaus įspėjimas;
- aktyvioji įspėjimo apie nukrypimą nuo eismo juostos sistema;
- važiavimo eismo juosta pagalbos sistema;
- vairuotojo išsiblaškymo įspėjamasis įrenginys;
- automatinis artimųjų ir tolimųjų šviesų perjungimas;
- greičio ribojimo ženklų atpažinimo ir patarimo sumažinti greitį sistema;
- eismo ženklų atpažinimo sistema – STOP ženklas ir vienos krypties ženklas;
- adaptyvi greičio valdymo sistema su sustabdymo funkcija;
- aktyvioji nematomų zonų stebėjimo sistema;
- Visiopark2 – 360 laipsnių kamera;
- patobulinta automatinė statymo pagalbos sistema;
- Peugeot Connect SOS & Assistance avarinė pranešimų sistema;
Naktinio matymo prietaisas naudoja infraraudonosios spinduliuotės kamerą ir tamsoje aptinka gyvus gyvūnus priešais automobilį arba, esant blogam matomumui, 200 – 250 metrų atstumu.
Naujoji daugiapakopė galinė Active Suspension pakaba su elektra valdoma važiuokle užtikrina tiek tikslesnį valdomumą, tiek padeda užtikrinčiau jaustis nelygiuose keliuose.
Variklių gama:
Siūlomi du visiškai nauji 1,6 PureTech benzininiai varikliai:
- PureTech 180AG / 8 pavarų automatinė pavarų dėžė / vidutinės degalų sąnaudos - 5,4 l/100 km.
- PureTech 225AG / 8 pavarų automatinė pavarų dėžė / vidutinės degalų sąnaudos - 5,6 l/100 km (tik su GT versija)
Taip pat, 1,5 ir 2,0 BlueHDi dyzeliniai varikliai:
- BlueHDi 130AG / 6 pavarų mechaninė pavarų dėžė / vidutinės degalų sąnaudos - 3,8 l/100 km.
- BlueHDi 130AG / 8 pavarų automatinė pavarų dėžė / vidutinės degalų sąnaudos - 3,7 l/100 km.
- BlueHDi 160AG / 8 pavarų automatinė pavarų dėžė / vidutinės degalų sąnaudos - 4,5 l/100 km.
- BlueHDi 180AG / 8 pavarų automatinė pavarų dėžė / vidutinės degalų sąnaudos - 4,7 l/100 km.
Naujasis Peugeot 508 bus gaminamas Prancūzijos Mulhouse gamykloje. Pirmasis automobilio pristatymas vyks kovo mėnesį vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje, o šių metų pabaigoje naująjį modelį bus galima įsigyti Lietuvoje.