Tuo tarpu europiečiams minkštesnė pakaba nelabai rūpės, tad pateikiame kelis svarbiausius faktus :
- Variklis - 2,0 litrų, 4 cilindrų su turbina
- Galia - 320 AG esant 6500 aps/min.
- Sukimo momentas - 400 Nm esant 2500 - 4500 aps/min
- Gravitacijos centras dabar yra 34 milimetrais žemiau
- Svorio paskirstymas tarp ašių : 62% priekis, 38% galas
Deja, parodos metu „Honda“ atstovai neatskleidė detalesnių automobilių techninių charakteristikų, tačiau šnekučiuodamiesi su gamintojo atstovais sužinojome, kad posūkiuose „Honda Civic Type R“ tapo stabilesnis ir greitesnis.
Milžinišką variklio galią padės suvaldyti riboto praslydimo diferencialas ir net 20 colių, 245 pločio ir 30 aukščio „Continental“ padangos.
Reikėtų paminėti ir dar vieną įdomų faktą - galinėje automobilio dalyje matomi trys išmetimo vamzdžiai šiame automobilyje sumontuoti ne dėl grožio. Pasak „Honda“ atstovų, inžinieriai nepailsdami dirbo prie geresnio išmetamosios sistemos garso, kuri galėtų pradžiuginti ne tik „Honda“, bet ir kitų markių entuziastus.
Vakarų Europos šalys naujuoju „Civic Type R“ pradės prekiauti šių metų liepą.
Automobilis kainuos tiek pat kaip ir neseniai iš scenos pasitraukęs modelis - maždaug 35 000 eurų.