• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vos prieš keletą metų keturių cilindrų dyzeliniai varikliai išvystydavo 200 - 220 arklio galių, tačiau „Volkswagen“ inžinieriai ruošiasi pamaloninti visus dyzelinių motorų gerbėjus su štai šiuo agregatu, kuris išvysto net 272 arklio galias!
Prieš keletą metų tokio pajėgumo varikliai dažniausiai turėdavo šešis ar net aštuonis cilindrus, tačiau mažėjantis variklių darbinis tūris verčia kiekvieną inžinierių galvoti kaip padidinti jų efektyvumą.
Šiuo metu pats galingiausias „Volkswagen“ keturių cilindrų variklis išvysto 240 arklio galių. Jis kol kas montuojamas tik į neseniai prekyboje pasirodžiusį „Volkswagen Passat B8“. Tačiau kitais metais „Volkswagen“ pristatys galingesnę šio motoro versiją.
„Volkswagen“ inžinieriai nusprendė šį variklį aprūpinti ne vienu, bet dvejais elektriniais kompresoriais ir išmania „Start/Stop“ sistema, kuri variklį anksčiau negu Jūs sustosite. Kompanijos atstovų teigimu, naujoji „Start/Stop“ sistema veiks nepastebimai, o tai turėtų sumažinti žmonių nepasitenkinimą dėl įvairiausių vibracijų.
Naujasis motoras bus montuojamas ne tik į „Passat“, bet ir į kitus „Volkswagen“ modelius : „Golf R TDI“, „Audi S3 TDI“, „Seat Leon“, „Volkswagen Tiguan“.

Vos prieš keletą metų keturių cilindrų dyzeliniai varikliai išvystydavo 200 - 220 arklio galių, tačiau „Volkswagen“ inžinieriai ruošiasi pamaloninti visus dyzelinių motorų gerbėjus su štai šiuo agregatu, kuris išvysto net 272 arklio galias!
Prieš keletą metų tokio pajėgumo varikliai dažniausiai turėdavo šešis ar net aštuonis cilindrus, tačiau mažėjantis variklių darbinis tūris verčia kiekvieną inžinierių galvoti kaip padidinti jų efektyvumą.
Šiuo metu pats galingiausias „Volkswagen“ keturių cilindrų variklis išvysto 240 arklio galių. Jis kol kas montuojamas tik į neseniai prekyboje pasirodžiusį „Volkswagen Passat B8“. Tačiau kitais metais „Volkswagen“ pristatys galingesnę šio motoro versiją.
„Volkswagen“ inžinieriai nusprendė šį variklį aprūpinti ne vienu, bet dvejais elektriniais kompresoriais ir išmania „Start/Stop“ sistema, kuri variklį anksčiau negu Jūs sustosite. Kompanijos atstovų teigimu, naujoji „Start/Stop“ sistema veiks nepastebimai, o tai turėtų sumažinti žmonių nepasitenkinimą dėl įvairiausių vibracijų.
Naujasis motoras bus montuojamas ne tik į „Passat“, bet ir į kitus „Volkswagen“ modelius : „Golf R TDI“, „Audi S3 TDI“, „Seat Leon“, „Volkswagen Tiguan“.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų