• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2022-aisiais „Volkswagen“ elektrifikuotų transporto priemonių šalininkams pasiūlė žavingą „ID. Buzz“ furgoną bei brolišką „ID.4“ visureigio versiją – „ID.5“. Be to, kartu su jos pasirodymu, „Volkswagen“ turėjo drąsos imtis benzingalviškų versijų kopijų sukūrimo, pažymėtų „GTX“ abreviatūromis.

2022-aisiais „Volkswagen“ elektrifikuotų transporto priemonių šalininkams pasiūlė žavingą „ID. Buzz“ furgoną bei brolišką „ID.4“ visureigio versiją – „ID.5“. Be to, kartu su jos pasirodymu, „Volkswagen“ turėjo drąsos imtis benzingalviškų versijų kopijų sukūrimo, pažymėtų „GTX“ abreviatūromis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Patrauklus dizainas

„Volkswagen“ sprendimas sukurti atskirą modelių liniją, kuri pasižymėtų didesne galia, geresne dinamika ir daugiau džiaugsmo teikiančiomis važiavimo savybėmis neturėtų būti stebinantis. Vis dėlto, keisčiausia yra tai, jog tokiems modeliams buvo parinktas labiau vaizdo plokštėms tinkantis apibrėžimas – „GTX“.

REKLAMA

Kita vertus, dėl technologijų pamišusiai vairuotojų kartai tai gali būti aktuali sąsaja bei impulsas atidžiau pastudijuoti „Volkswagen“ produktus. Bet kuriuo atveju, labai stipriai nesusitelkiant į ant bagažinės dangčio pūpsantį pavadinimą, mūsų ir jūsų įvertinimui skirtas „Volkswagen ID.5 GTX“ nepasižymi grandioziniais pokyčiais, dėl kurių primygtinai norėtųsi bičiulių kompanijoje pagyrūniškai sakyti „Aš vairuoju GTX!“.

REKLAMA
REKLAMA

Padeda lengviau planuoti kelionę

Automobilį išmaniajam telefonui mėgstantys prilyginti vairuotojai turėtų nudžiugti, jog sulig „GTX“ versijų pasirodymu, „Volkswagen“ pradėjo diegti naujausią programinės įrangos versiją, su kuria visi modeliai (net ir įprasti „ID.4“ ir „ID.5“) gauna keletą naudingų funkcijų. Vienas iš jų – maršruto planavimo funkcija. Elektromobilių vairuotojams įvedus galutinį maršrutą, navigacijos sistema, atsižvelgdama į baterijos likutį ir aibę kitų parametrų, automatiškai parenka palankiausias įkrovimo stoteles, kuriose turėtumėte sustoti norėdami įsikrauti bateriją. Ji, kaip ir „Tesla“ automobiliuose ar „ABRP“ programėlėje, iškart rekomenduoja, kiek laiko turėtumėte įsikrauti konkrečiose stotelėse, jog galutinį maršrutą pasiektumėte optimaliu greičiu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Sklandi akceleracija

Nuvažiuojamas atstumas, kaip ir galėjote tikėtis, labiausiai priklauso ne nuo pačio vairuotojo, bet nuo oro sąlygų. Gamintojas deklaruoja, jog idealiomis sąlygomis, su pilnai įkrauta baterija nuvažiuosite iki 490 kilometrų siekiantį atstumą. Kadangi automobilį išbandėme, kai lauke buvo minusinė oro temperatūra, o vakarais paspausdavo ir smarkesnis šaltukas, net ir per didžiausią stebuklą nesitikėjome, jog su pilna įkrova nuvažiuosime 500 kilometrų, tačiau skirtumas nebuvo toks didelis kaip tikėjomės.

REKLAMA

Žiemos metu, mišriu režimu (50% miestas, 40% – užmiestis, 10% – greitkelis), elektromobilis be didelių pastangų vidutiniškai nuvažiuos 350 kilometrų distanciją. Vis dėlto, jeigu jūsų kasdienės kelionės yra skirtos trankytis iš vieno miesto į kitą, kelionės greitkeliu nuvažiuojamą atstumą tirpdo nemaloniu tempu. Esant minusinei oro temperatūrai, nuvažiuojamo atstumo vidurkis sieks 260 – 280 kilometrų – su sąlyga, kad laikysitės 100 – 105 km/val. greičio ir visu pajėgumu nenaudosite klimato kontrolės.

REKLAMA

Jaučiasi svoris

Iš dalies, tikėjomės, jog „GTX“ stengsis atkartoti „GTI“ modelių bruožus bei sieks būti absoliučiai dinamiškai universaliu ir galbūt bandys sukurti tokią pačią emocijų audrą kaip benzininiais varikliais varomi „Alfa Romeo Stelvio“ ar „Porsche Macan“. Deja, ši versija nedemonstruoja troškimų būti kažkuo kitu negu patogiu, kasdienai tinkamu automobiliu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nors žemas svorio centras šiam „Volkswagen“ elektromobiliui padeda jaustis stabiliu ir sąlyginai užtikrintu, tačiau kiekviename judesyje jam nepavyksta užmaskuoti daugiau nei 2,2 tonos siekiančio svorio. Jame esanti elektros pavara suteikia pakankamą kiekį galios greitam važiavimui greitkeliu, lenkimui ar kitoms užduotims maklinėjant vairu, tačiau papildomų, išskirtinių dinamikos talentų jis neturi. 

Išsamesnę „Volkswagen ID.5 GTX“ apžvalgą rasite ČIA.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų