Dabar atėjo metas, kai ekonomiško važiavimo specialisto namus gali papuošti dar vienas trofėjus.
Jis su 2015 metais gimusia „Tesla Model S P85“ sugebėjo perkopti 900 000 kilometrų ribą. Tad dabar galime jį pasveikinti už tai, jog priartėjo prie mašinų, kurias galima įsigyti Kauno automobilių turguje.
Didžioji dauguma automobilių su vidaus degimo varikliais, net nepasiekę 500 000 kilometrų ribos pareikalauja atlikti kapitalinį variklio remontą, kreiptis į pažįstamus, jog būtinus remonto darbus atliktų už kuo mažesnę sumą. Tad dabar turbūt tikitės, jog mes pagirsime „Tesla“ ir pasakysime, jog „Model S“ šią įspūdingą distanciją nuvažiavo be absoliučiai jokių rimtų gedimų.
Hansjörgas Gemmingenas didžiuojasi, jog amerikietiškas elektromobilis nebuvo vienas iš tų, dėl kurio kiekvieną dieną reikėtų gerti vaistus nuo galvos skausmo. Apart elementarios priežiūros, ties 560 000 kilometrų žyma jam reikėjo pakeisti „Tesla Model S“ baterijos modulius. Ir tai – normalus reiškinys. Daugelis „Tesla“ elektromobilių savininkų tikina, jog baterijos modulius teks keisti tarp 460 000 - 640 000 kilometrų, priklausomai nuo regiono kuriame gyvenate ir kaip automobilį eksploatuojate.
Neseniai 900 000 kilometrų ribą pasiekęs vokietis šiais metais planuoja peržengti taksi paslaugas teikiančių „Mercedes Benz“ automobilių nuvažiuotų kilometrų ribą – 1 mln. kilometrų žymę, tad panašu, jog prieš kelis metus pagaminta „Tesla“ dar kartelį turės vykti į dirbtuves, kuriose jai dar kartą bus pakeisti baterijos moduliai.
Jų pakeitimas – nėra itin pigus. Galutinė pakeitimo kaina gali skirtis priklausomai nuo šalies ar vietos, iš kurios juos pirksite ar keisite, bet šis malonumas gali kainuoti daugiau negu kelerių metų senumo „Seat Leon“. Kita vertus, reikia atsižvelgti į tai, jog „Tesla“ šių investicijų pareikalauja nuvažiavusi ne 50 000 ar 150 000 kilometrų.