• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pastarąjį dešimtmetį „Tesla“ markės elektromobiliai buvo laikoma automobilių pramonės pranašu, ateities garantu, unikaliu reiškiniu. Technologinė pažanga ir Elono Musko pareiškimai turėjo didžiulės įtakos „Tesla“ markės raidai ir populiarumui visame pasaulyje, tačiau ne visiems priimtinas bendrovės vadovo elgesys taip pat ženkliai prisideda prie dramatiškų pokyčių. 

Pastarąjį dešimtmetį „Tesla“ markės elektromobiliai buvo laikoma automobilių pramonės pranašu, ateities garantu, unikaliu reiškiniu. Technologinė pažanga ir Elono Musko pareiškimai turėjo didžiulės įtakos „Tesla“ markės raidai ir populiarumui visame pasaulyje, tačiau ne visiems priimtinas bendrovės vadovo elgesys taip pat ženkliai prisideda prie dramatiškų pokyčių. 

REKLAMA

Vokietijoje atlikta apklausa atskleidė, jog daugiau nei 94 proc. pirkėjų šiuo metu nebenori rinktis „Tesla“ elektromobilių.

Tokius rezultatus atskleidė Vokietijos portalo „t-online“ atlikta apklausa, kurioje savo nuomonę pareiškė apie 100 tūkst. skaitytojų. Tik 3 procentai respondentų pažymėjo, kad vis dar svarstytų įsigyti JAV bendrovės gaminamus elektromobilius.

Rinkos ekspertai atkreipia dėmesį, jog smarkų „Tesla“ pardavimų kritimą nulėmė E. Musko veiksmai bei politiniai pasisakymai, ypač glaudūs ryšiai su buvusiu JAV prezidentu Donaldu Trumpu bei polinkis į sąmokslo teorijas. Visa tai neigiamai veikia ir pirkėjų, ir investuotojų pasitikėjimą „Tesla“.

REKLAMA
REKLAMA

Ar planuojate įsigyti „Tesla“ elektromobilį?
Prašome pasirinkti atsakymą!
Taip.
Taip. Vien dėl Elono Musko pažiūrų
Ne.
Ne. Vien dėl Elono Musko pažiūrų
BALSUOTI
REZULTATAI
Ar planuojate įsigyti „Tesla“ elektromobilį?
Taip.
3.2%
Taip. Vien dėl Elono Musko pažiūrų
6.5%
Ne.
54.8%
Ne. Vien dėl Elono Musko pažiūrų
35.5%
Balsavo: 31

REKLAMA

Dar viena svarbi pardavimų kritimo priežastis – sparčiai auganti konkurencija. Kinijos elektromobilių gamintojai, ypač BYD, „XPeng“ ir „Nio“, smarkiai veržiasi į pasaulio rinkas, įskaitant Europą.

Dėl to „Tesla“ pardavimai visose pagrindinėse rinkose mažėja. Štai Kinijoje pardavimai sumažėjo beveik perpus. Vasarį parduota vos 30 688 automobiliai. 

Europoje situacija šiam elektromobilių gamintojui taip pat nėra palanki. Per sausio ir vasario mėnesius Vokietijoje „Tesla“ pardavimų apimtys sumažėjo, o štai vietiniai gamintojai, ypač „Volkswagen“ grupė, sėkmingai užėmė lyderio pozicijas elektromobilių segmente.

REKLAMA
REKLAMA

Dar viena priežastis, dėl kurios „Tesla“ elektromobiliai praranda pirkėjų simpatijas – ženklus jų vertės kritimas antrinėje rinkoje. Spartus automobilių nuvertėjimas stipriai paveikia ne tik pačių elektromobilių kainas, bet ir vartotojų pasitikėjimą šiuo prekės ženklu.

Nemaža dalis pirkėjų, įsigydami naują „Tesla“, tikėjosi, kad po kelerių metų šis automobilis išlaikys didelę savo vertės dalį. Vis dėlto, dabar „Tesla“ elektromobiliai vos per trejus metus praranda kone pusę savo vertės, o tai verčia esamus savininkus permąstyti savo pasirinkimą.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų