• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Turint sena, 1966 metų „Volkswagen T1" , taip pat seną 70 arklio galių „Ford" kartu su transmisija ir vikšrus, į galvą gali šauti tik vienas dalykas - visą tai sujungti. Būtent taip ir padarė viena automobilių perdirbimu užsiimanti kompanija iš  Vokietijos.
Jie sukryžmino minėtus komponentus ir padarė be galo šaunų retro sniegomobilį. Štai nuo ko viskas prasidėjo, pirmieji primatavimai ir vikšrų su kėbulu sujungimo procesas. Šiems darbams buvo naudojamas specialus keltus, kas palengvino darbus. Išties gana sunku tai būtų įgyvendinti garažo sąlygomis.

auto-001

auto-002
Kiek veliau sekė neįprastos transporto priemonės pasiruošimo dažymui darbai ir automobilio bandomieji važiavimai. Autobusiukas puikiai susitvarkė su sniegynais ir buvo galima pradėti kosmetinius darbus.

auto-003

auto-004

auto-005
Ir galiausiai baigto automobilio vaizdas, tačiau ties čia projektas nesibaigė, o tik įpusėjo.  Šiuo projektu susižavėjo viena didžėjų grupė, kuri nusipirko šį „VW T1", kuris buvo pritaikytas pagal jų poreikius.

auto-012auto-007

auto-008
Autobusiukui buvo įdiegtas į viršų pakylantis stogas, galinga garsiakalbių sistema ir visa kita profesionali „DJ" audio aparatūra.

auto-009
auto-010
auto-011
Ir galutinis autobusiuko vaizdas. Šį „VW" taip pat galima nuomotis, jis tikrai šventę lauke ar slidinėjimo kurorte gali paversti įspūdingu vakarėliu. Autobusiukas taip pat gali važiuoti apsnigtuose bendro naudojimo keliuose ir nusigaunant jam iki pačios atšiauriausios vietos problemų tikrai neiškiltų.

auto-015

auto-014

Turint sena, 1966 metų „Volkswagen T1" , taip pat seną 70 arklio galių „Ford" kartu su transmisija ir vikšrus, į galvą gali šauti tik vienas dalykas - visą tai sujungti. Būtent taip ir padarė viena automobilių perdirbimu užsiimanti kompanija iš  Vokietijos.
Jie sukryžmino minėtus komponentus ir padarė be galo šaunų retro sniegomobilį. Štai nuo ko viskas prasidėjo, pirmieji primatavimai ir vikšrų su kėbulu sujungimo procesas. Šiems darbams buvo naudojamas specialus keltus, kas palengvino darbus. Išties gana sunku tai būtų įgyvendinti garažo sąlygomis.

auto-001

auto-002
Kiek veliau sekė neįprastos transporto priemonės pasiruošimo dažymui darbai ir automobilio bandomieji važiavimai. Autobusiukas puikiai susitvarkė su sniegynais ir buvo galima pradėti kosmetinius darbus.

auto-003

auto-004

auto-005
Ir galiausiai baigto automobilio vaizdas, tačiau ties čia projektas nesibaigė, o tik įpusėjo.  Šiuo projektu susižavėjo viena didžėjų grupė, kuri nusipirko šį „VW T1", kuris buvo pritaikytas pagal jų poreikius.

auto-012auto-007

auto-008
Autobusiukui buvo įdiegtas į viršų pakylantis stogas, galinga garsiakalbių sistema ir visa kita profesionali „DJ" audio aparatūra.

auto-009
auto-010
auto-011
Ir galutinis autobusiuko vaizdas. Šį „VW" taip pat galima nuomotis, jis tikrai šventę lauke ar slidinėjimo kurorte gali paversti įspūdingu vakarėliu. Autobusiukas taip pat gali važiuoti apsnigtuose bendro naudojimo keliuose ir nusigaunant jam iki pačios atšiauriausios vietos problemų tikrai neiškiltų.

auto-015

auto-014

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų