„Clubsport“ buvo sukurtas norint tinkamai paminėti „GTI“ modelių 40-metį, tačiau sulaukę didžiulio susidomėjimo iš daugybės „GTI“ modelio fanų, vokiečių koncerno vadovai nusprendė, jog „Clubsport“ turėtų patekti į serijinę gamybą.
„Volkswagen“ pristatydama „Golf GTI Clubsport“ labai dažnai stengdavosi panaudoti „greičiausiojo Golf“ etiketę, tačiau pažvelgus į plačią „Golf“ modelių gamą, išvystume vienu laipteliu aukščiau stovintį „Golf R“, kuris turi tą patį motorą, tačiau po variklio dangčiu slepiasi 300 arklio galių, o į priekį jį gena keturių varančiųjų ratų pavara.
„Golf GTI Clubsport“ nėra toks pats kaip „Golf R“. Visų pirma, naują „Golf“ hečbeko versiją į priekį varo tik priekiniai ratai. Po visiems puikiai pažįstamu veidu slepiasi 2.0 litrų, keturių cilindrų variklis su turbina, išvystantis 265 arklio galias. Tačiau šis motoras turi specialią „Overboost“ funkciją, kuri 10-čiai sekundžių benzininio agregato pajėgumą padidina iki 290 arklio galių. Norint šią funkciją įjungti, užtenka tik akceleratoriaus pedalą paspausti iki dugno.
Gamintojo teigimu, įsigijus „Clubsport“ su mechanine pavarų dėže, įsibėgėjimo laikas iki 100 km/val. siekia 6 sekundes. Automobiliui turint „DSG“ pavarų dėžę, įsibėgėjimo laikas iki 100 km/val. sutrumpėja 0.1 sekundės - iki 5.9 sekundės. Kaip ir pridera vokiškam automobiliui, maksimalus greitis ribojamas ties 250 km/val. padala.
„Clubsport“ nuo standartinio „Golf“ ar net „GTI“ modelio skiriasi naujo dizaino priekiniu buferiu, kuris turi didesnes oro paėmimo angas, didesniu spoileriu esančiu ant automobilio stogo, didesniais išmetamosios vamzdžiais, specialiai šiam modeliui sukurtu difuzoriu, slenksčiais ir kas be ko - 18 colių bei 19 ratlankiais, kurie bus apauti žemo profilio padangomis.
„Volkswagen“ atstovai naujo modelio kainos atskleisti nepanoro, tačiau vokiškų automobilių markės stende stovėję darbuotojai teigė, jog „Golf GTI Clubsport“ bus ribotos laidos modelis.