Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Artėjant Dakaro maratonui, viena svarbiausia pasiruošimo dalimi tampa technikos išgabenimas į Saudo Arabiją, kur vyks sunkiausios pasaulio varžybos. Tradiciškai „Teltonika Racing“ komandos pilotas
Vaidotas Žala kartu su komanda rūpinasi technikos nuvežimu iki Marselio uosto, iš kurio automobiliai yra plukdomi į Džedos uostą.
„Kaip ir kasmet stengiuosi dalyvauti šioje procedūroje, jaučiuosi ramiau ir žinau, kad viskas vyksta pagal numatytą planą. Ši išvyka su kolektyvu taip pat yra puiki proga atsigauti ir pravėdinti galvą po intensyvaus pasiruošimo etapo. Nepraleidžiu galimybės pavairuoti komandos sunkvežimį vokiškais greitkeliais.“
Jau antrus metus iš eilės registracijos procedūros atima daug mažiau laiko. Dėl pandeminės situacijos techninė ir administracinė komisijos vyksta prieš startą Saudo Arabijoje. Marselio uoste tikrinami baziniai dokumentai, užklijuojami startiniai lipdukai, technika - pasveriama ir rikiuojama į aikštelę, iš kurios kelių dienų bėgyje bus kraunama į specialiai organizatorių užsakytą keltą. Savo komandos automobilius lenktynininkai pamatys tik gruodžio gale.
„Technikos išgabenimas yra kertinis momentas mūsų pasiruošimo procese. Visa komandos technika, tiek sportinis automobilis, tiek palaikymo sunkvežimis yra perduodami į organizatorių rankas, todėl pagrindinius darbus turime atlikti būtent iki šios dienos. Kaip spėjome paruošti automobilį, sukrauti reikiamiausius daiktus į sunkvežimį, tą ir turėsime Dakare. Po šio atskaitos taško liks tik kelios savaitės atsipūsti namie, pasidaryti likusius namus darbus ir susikrauti lagaminus.“
Lenktynininkas V. Žala Marselyje rūpinosi ne tik savo komandos technika, bet ir
Tomo Jančiaus bagio bei
Arūno Gelažninko mikroautobuso pakrovimu.
Artėjant Dakaro maratonui, viena svarbiausia pasiruošimo dalimi tampa technikos išgabenimas į Saudo Arabiją, kur vyks sunkiausios pasaulio varžybos. Tradiciškai „Teltonika Racing“ komandos pilotas
Vaidotas Žala kartu su komanda rūpinasi technikos nuvežimu iki Marselio uosto, iš kurio automobiliai yra plukdomi į Džedos uostą.
„Kaip ir kasmet stengiuosi dalyvauti šioje procedūroje, jaučiuosi ramiau ir žinau, kad viskas vyksta pagal numatytą planą. Ši išvyka su kolektyvu taip pat yra puiki proga atsigauti ir pravėdinti galvą po intensyvaus pasiruošimo etapo. Nepraleidžiu galimybės pavairuoti komandos sunkvežimį vokiškais greitkeliais.“
Jau antrus metus iš eilės registracijos procedūros atima daug mažiau laiko. Dėl pandeminės situacijos techninė ir administracinė komisijos vyksta prieš startą Saudo Arabijoje. Marselio uoste tikrinami baziniai dokumentai, užklijuojami startiniai lipdukai, technika - pasveriama ir rikiuojama į aikštelę, iš kurios kelių dienų bėgyje bus kraunama į specialiai organizatorių užsakytą keltą. Savo komandos automobilius lenktynininkai pamatys tik gruodžio gale.
„Technikos išgabenimas yra kertinis momentas mūsų pasiruošimo procese. Visa komandos technika, tiek sportinis automobilis, tiek palaikymo sunkvežimis yra perduodami į organizatorių rankas, todėl pagrindinius darbus turime atlikti būtent iki šios dienos. Kaip spėjome paruošti automobilį, sukrauti reikiamiausius daiktus į sunkvežimį, tą ir turėsime Dakare. Po šio atskaitos taško liks tik kelios savaitės atsipūsti namie, pasidaryti likusius namus darbus ir susikrauti lagaminus.“
Lenktynininkas V. Žala Marselyje rūpinosi ne tik savo komandos technika, bet ir
Tomo Jančiaus bagio bei
Arūno Gelažninko mikroautobuso pakrovimu.