• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Tesla“ yra vienintelis elektromobilių gamintojas, kuris su pilnai įkrautomis baterijomis leidžia nuvažiuoti 300 ar daugiau kilometrų. Didžiulės talpos baterijos leidžia ne tik džiaugtis pagirtinomis dinaminėmis savybėmis, bet ir minimaliomis išlaidoms eksploatacijai. 
Taksi paslaugas teikiantys vairuotojai turėtų su nekantrumu laukti kuomet prasidės tikroji elektromobilių revoliucija. Galimybė nuvažiuoti kelis šimtus kilometrų nenaudojant ne lašelio benzino ar dyzelio. Kol pasaulis laukia kada elektromobiliai taps prieinami daugeliui, didžiąją dalį taksi automobilių parko sudaro mašinos su dyzeliniais motorais.

„Tesla“ yra vienintelis elektromobilių gamintojas, kuris su pilnai įkrautomis baterijomis leidžia nuvažiuoti 300 ar daugiau kilometrų. Didžiulės talpos baterijos leidžia ne tik džiaugtis pagirtinomis dinaminėmis savybėmis, bet ir minimaliomis išlaidoms eksploatacijai. 
Taksi paslaugas teikiantys vairuotojai turėtų su nekantrumu laukti kuomet prasidės tikroji elektromobilių revoliucija. Galimybė nuvažiuoti kelis šimtus kilometrų nenaudojant ne lašelio benzino ar dyzelio. Kol pasaulis laukia kada elektromobiliai taps prieinami daugeliui, didžiąją dalį taksi automobilių parko sudaro mašinos su dyzeliniais motorais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Model S


Vis dėlto, pasaulyje galima surasti išskirtinių atvejų, tokių kaip šis. Ari Nyyssönenas, elektra varomo „Tesla Model S“ savininkas ir taksi paslaugas teikiantis Suomijos pilietis. Prieš trejus metus įsigytas elektromobilis pradėjo atlikti ne tik kasdieninio automobilio pareigą. Ari nusprendė pradėti teikti taksi paslaugas su populiariausiu „Tesla“ modeliu.

REKLAMA

Tesla Model S


Per trejus metus, amerikietiškas elektromobilis nuvažiavo įspūdingą 403 494 kilometrų distanciją. Įspūdingas pasiekimas, tačiau milžinišką atstumą nuvažiavęs „Tesla“ elektromobilis neapsėjo be rimtesnių gedimų. Per trejus metus „Teslai“ buvo pakeistas elektros motoras, vairo stiprintuvas. Taip pat keletą kartų buvo sugedusi elektronika, kuri prietaisų skydelyje rodydavo neteisingą informaciją. Buvo problemų ir su įkrovimo lizdu, kurį teko kelis kartus pakeisti.
Nepaisant šių gedimų, „Tesla“ daugiau kaip 400 000 kilometrų distanciją nuvažiavo kaip tikras didvyris, kantriai ir užtikrintai atkentėjęs suomiškas vasaras ir žiemas.
Šį bandymą atlaikęs „Tesla“ elektromobilis turėjo 85 kWh galingumo baterijas, kurios, vairuotojo teigimu, leido nuvažiuoti maždaug 400 kilometrų.
Per trejus metus baterijų talpa šiek tiek sumažėjo. Dabar su pilnai įkrautomis baterijomis automobilis nuvažiuoja maždaug 370 kilometrų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų