Dinamiška hibridinė pavara
„Highlander“ montuojama ketvirtos kartos hibridinė sistema, kurioje yra 2,5 litro Atkinsono ciklo benzininis variklis bei du elektros varikliai, sumontuoti priekyje ir gale. Galinis užtikrina išmanią visų varančių ratų sistemą, galinga hibridinės sistemos baterija sumontuota po antros eilės sėdynėmis.
Bendra sistemos galia siekia 244 AG, erdvus SUV turi geriausią visame segmente galios ir CO₂ emisijų balansą. Vidutiniškai jis naudoja vos 6,6 l/100 km benzino, į aplinką išmeta 146 g/km CO₂ emisijų (WLTP ciklu). Pakoregavus skaičius į NEDC, vidutinės degalų sąnaudos tesiekia 5,2 l/100 km, o CO₂ emisijų – 117 g/km. Šie duomenys dar nėra homologuoti.
Vairavimo režimų jungiklis leidžia pasirinkti iš „Eco“, „Normal“, „Sport“ ir „Trail“, jie gali būti naudojami kartu su atskirai įjungiamu važiavimo vien elektra režimu EV.
Akustinis priekinis stiklas ir papildoma garso prietaisų skydelio, lubų, grindų, ratų arkų bei bagažinės izoliacija užtikrina tylą „Highlander“ salone bei komfortą važiuojant visiškai hibridine pavara.
Naujausios saugumo sistemos
Hibridiniame „Highlander“ montuojamas naujausios kartos „Toyota Safety Sense“ aktyvių saugumo sistemų rinkinys, atpažįstantis įvairias eismo situacijas ir leidžiantis išvengti avarijų ar sumažinti jų padarinius.
„Highlander“ saugumo pakete yra avarijų prevencijos sistema „Pre-Collision System“ (PCS) su pėsčiųjų atpažinimo sistema dieną bei naktį, dviračių atpažinimu dieną bei galimybe koreguoti vairo padėtį, siekiant išvengti eismo įvykio. Taip pat – adaptyvi pastovaus greičio palaikymo kontrolė („Full Range Adaptive Cruise Control“, ACC), kelio ženklų atpažinimas „Road Sign Assist“ (RSA), eismo juostos sekimo sistema „Lane Tracing Assist“ (LTA), įspėjimas apie nukrypimą nuo eismo juostos „Lane Departure Alert“ (LDA), automatiškai persijungiančios tolimosios ir artimosios šviesos „Automatic High Beam“ (AHB).
Europos rinkose hibridinis „Toyota Highlander“ debiutuos 2021 m. pradžioje.