Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Subaru Impreza STi atrodo buvo sukurtas tik vienam tikslui - tobulinimui. Subaru inžinieriai atrodo sukūrė mašiną, kuri tiesiog prašosi gražesnių ratlankių, didesnio galinio spoilerio, agresyviau atrodančių kėbulo detalių, galingesnio variklio ar žemesnės kėbulo prošvaisos. Tačiau tą patį būtų galima pasakyti beveik apie visus Subaru modelius, ar ne?
Prisijungsime prie pakankamai didelės bambeklių armijos ir pasakysime, kad paskutinė gražiausia „Impreza“ modelio karta buvo GD/GG. Prie vėliau pasirodžiusių modelių visi sugebėjome priprasti, tačiau joms trūko agresyvių ir jeigu galima taip pasakyti - samurajiškų linijų, kurios Subaru Impreza išskirdavo iš kitų automobilių. Tačiau norint įtikti amerikiečiams reikia kai ką paaukoti.
Tačiau blogas mintis nustumkime į šalį ir paganykime akis į štai šią Impreza STI. Atrodo nepriekaištingai, kaip manote?
Subaru Impreza STi atrodo buvo sukurtas tik vienam tikslui - tobulinimui. Subaru inžinieriai atrodo sukūrė mašiną, kuri tiesiog prašosi gražesnių ratlankių, didesnio galinio spoilerio, agresyviau atrodančių kėbulo detalių, galingesnio variklio ar žemesnės kėbulo prošvaisos. Tačiau tą patį būtų galima pasakyti beveik apie visus Subaru modelius, ar ne?
Prisijungsime prie pakankamai didelės bambeklių armijos ir pasakysime, kad paskutinė gražiausia „Impreza“ modelio karta buvo GD/GG. Prie vėliau pasirodžiusių modelių visi sugebėjome priprasti, tačiau joms trūko agresyvių ir jeigu galima taip pasakyti - samurajiškų linijų, kurios Subaru Impreza išskirdavo iš kitų automobilių. Tačiau norint įtikti amerikiečiams reikia kai ką paaukoti.
Tačiau blogas mintis nustumkime į šalį ir paganykime akis į štai šią Impreza STI. Atrodo nepriekaištingai, kaip manote?