„ID.3“ yra pirmasis bendrovės automobilis, pagamintas naudojant absoliučiai naują, modulinę, išskirtinai elektromobiliams skirtą platformą. Kodėl tai yra svarbu? Nes „ID.3“ yra varomas ne priekiniais, bet galiniais ratais!
Sprendimas gaminti automobilį su galinių varančiųjų ratų pavara buvo priimtas dėl kelių priežasčių. Viena iš jų – inžinieriai galėjo pasiekti pagirtiną svorio paskirstymą tarp priekinės ir galinės ašies, ir užtikrinti tikslų valdymą bei stabilumą važiuojant didesniu greičiu, tad, teoriškai, „ID.3“ turėtų suteikti didžiulį vairavimo malonumą.
„ID.3“ taip pat bus pirmasis „Volkswagen“ automobilis, kurio visa tiekimo grandinė bus neutrali anglies dvideginio atžvilgiu. „ID.3“ baterijos gaminamos naudojant tik atsinaujinančius energijos išteklius, kaip ir gaminant detales bei kėbulą, dažymo ceche ir surinkimo linijoje Cvikau gamykloje. Jei CO2 emisijos tiekimo grandinėje bus neišvengiamos, jas gamintojas kompensuos investicijomis į klimato apsaugos projektus.
Pirmieji pirkėjai galės rinktis vieną iš trijų ID.3 1ST komplektacijų. Lietuvoje „ID.3 1ST“ kaina prasidės nuo mažiau nei 42 tūkst. eurų.
Ši versija turės 150 kW galios elektrinį motorą, kuris generuoja 310 Nm sukimo momentą. Tai leidžia šiam kompaktiškam hečbekui pasiekti 160 km/val. maksimalų greitį ir su pilnai įkrautomis baterijomis (ši versija turės 58 kWh talpos bateriją) nuvažiuos 420 kilometrų atstumą.
Bateriją bus galima įkrauti 11 kW (AC) arba 100 kW (DC) srove. Antruoju atveju, po 30 minučių krovimo automobilis bus pasiruošęs papildomai įveikti 290 km.
Vėliau prekyboje pasirodys ir kitos „ID.3“ versijos, kurios bus komplektuojamos su mažesne, 45 kWh baterija. Pastaroji leis nuvažiuoti iki 330 kilometrų atstumą. Taip pat bus galima rinktis itin talpią 77 kWh bateriją, kuri leis vienu įkrovimu įveikti iki 550 km.
„ID.3“ baterijoms bus taikoma aštuonerių metų arba 160 tūkst. km garantija.
„Volkswagen ID.3“ kainuos nuo 30 000 eurų.